Ο Στέφανος Κασσελάκης επισκέφτηκε το μνημείο του Γρηγόρη Λαμπράκη

28
Μάιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Τον τόπο που γεννήθηκε ο Γρηγόρης Λαμπράκης, στην Κερασίτσα Τριπόλεως, επισκέφθηκε σήμερα το μεσημέρι ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, στο πλαίσιο της περιοδείας του στην περιοχή.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο Στέφανος Κασσελάκης άφησε ένα γαρύφαλλο στο μνημείο του πολιτικού, το όνομα του οποίου συνδέθηκε με τους αγώνες για την Ειρήνη και τη Δημοκρατία.

«61 χρόνια πριν, στις 22 Μαΐου 1963, ο τότε βουλευτής της ΕΔΑ δέχτηκε το δολοφονικό χτύπημα από παρακρατικούς ακροδεξιούς και πέντε μέρες αργότερα, σαν χθες, ξεψύχησε στο νοσοκομείο όπου νοσηλευόταν», αναφέρει η εν λόγω ανακοίνωση.

ΟΗΕ: Ηχηρή παρέμβαση της Ελλάδας για το Κυπριακό – Ζητεί την πλήρη εφαρμογή των Ψηφισμάτων 541 και 550

Την ανάγκη για απόλυτο σεβασμό του διεθνούς δικαίου και…

Το Φιάσκο της Αριστερής Συμπαράταξης, το Ρήγμα στη ΝΔ και ο Αφελληνισμός των Ξενοδοχείων

Τετάρτη πρωί, 24 Ιουνίου 2026. Όσο το κυβερνητικό επικοινωνιακό…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ