«Στις 9 Ιουνίου κάνουμε μαζί ένα ακόμα βήμα ελπίδας μπροστά, για να βρεθούμε σταθερά πιο κοντά στην Ευρώπη», δήλωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο νέο σποτ της Νέας Δημοκρατίας για τις ευρωεκλογές της 9ης Ιουνίου.
«Εδώ σε αυτό το σημείο πριν από 45 χρόνια ο Κωνσταντίνος Καραμανλής υπέγραψε την είσοδο της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή οικογένεια. Τις επόμενες δεκαετίες με κοινοτικά κονδύλια έγιναν δρόμοι, γέφυρες, μεγάλα έργα. Χάσαμε ευκαιρίες αλλά η χώρα προόδευσε, φτάσαμε ψηλά! Λίγο μετά χτύπησε η μεγάλη κρίση, τα εισοδήματα κατέρρευσαν, δουλειές καταστράφηκαν, ζήσαμε μια εποχή διχασμού και δημαγωγίας ωστόσο αντισταθήκαμε και μείναμε Ευρώπη.
Στο νέο ξεκίνημα ήρθε ο Covid, το μεταναστευτικό, ο πόλεμος στην Ουκρανία και η παγκόσμια ακρίβεια. Κι όμως! Σταθήκαμε όρθιοι, οι φόροι μειώνονται ενώ μισθοί και συντάξεις αυξάνονται. Η ανεργία πέφτει, η χώρα θωρακίζεται, το κράτος ψηφιοποιείται. Η ζωή μας μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερη με όσα διεκδικούμε στην Ευρώπη. Η εθνική φωνή έχει μεγάλη δύναμη. Στις 9 Ιουνίου κάνουμε μαζί ένα ακόμα βήμα ελπίδας μπροστά, για να βρεθούμε σταθερά πιο κοντά στην Ευρώπη», συνέχισε ο πρωθυπουργός.
