Πρόταση Κασσελάκη σε Μητσοτάκη για debate όπου θέλει, όποτε θέλει και με όποιον θέλει

4
Ιούνιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η Βούλα Κεχαγιά με δήλωσή της απευθύνει πρόσκληση στον Κυριάκο Μητσοτάκη για διεξαγωγή debate με τον Στέφανο Κασσελάκη «σε όποιο μέρος θέλει, όποτε θέλει μέχρι την Παρασκευή και με όποιον ή όποιους δημοσιογράφους ο ίδιος επιθυμεί».

«Επειδή ο κυβερνητικός εκπρόσωπος υπονόησε ότι ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ αποφεύγει τη διακαναλική συνέντευξη Τύπου, καλούμε σήμερα τον κ. Μητσοτάκη σε ντιμπέιτ με τον Στέφανο Κασσελάκη ούτως ώστε να απαντηθούν όλα τα ερωτήματα που απασχολούν την τρέχουσα πολιτική επικαιρότητα», αναφέρει σε δήλωσή της η εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης και προσθέτει: «Σε όποιο μέρος θέλει, όποτε θέλει μέχρι την Παρασκευή και με όποιον ή όποιους δημοσιογράφους ο ίδιος επιθυμεί.

Και τότε θα απαντηθούν όλα τα ερωτήματα που αφορούν: την περιουσιακή κατάσταση των πολιτικών αρχηγών, το πως αμείβεται ο κ. Γκρίνμπεργκ, ποιες είναι οι συμβάσεις που έχει υπογράψει με τη ΝΔ και ποια είναι τα τιμολόγια που έχουν βγει για την αμοιβή του και φυσικά για όλα τα ζητήματα που αφορούν την ακρίβεια και τα προβλήματα που απασχολούν τους Έλληνες πολίτες.

 

Μουντιάλ 2026: Φωτιά στο Αίγυπτος–Ιράν – Η FIFA επιτρέπει τις σημαίες Pride στο γήπεδο

Μια απόφαση που αναμένεται να προκαλέσει έντονες συζητήσεις και…

ΑΑΔΕ: 1.500 πολίτες εξυπηρετήθηκαν τις πρώτες 15 ημέρες του myPoint Κεραμεικού

Πραγματοποιήθηκαν σήμερα τα εγκαίνια του myPoint Κεραμεικού, σηματοδοτώντας τον…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ