Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ψήφισε στο 1ο Γυμνάσιο Κηφισιάς.
Έφτασε στο εκλογικό τμήμα λίγο μετά τις 10:30 μαζί με τον γιο του Κωνσταντίνο.
Μάλιστα, πολλοί πολίτες τον περίμεναν για να συνομιλήσουν και να φωτογραφηθούν μαζί του. Στην είσοδο του σχολείου τον περίμενε και ο δήμαρχος Κηφισιάς Βασίλης Ξυπολυτάς.
«Με το δεξί», είπε ο πρωθυπουργός πριν ρίξει το φάκελο στην κάλπη: «Είναι μια ηλιόλουστη μέρα σήμερα και ψηφίζουμε για μια ισχυρή Ελλάδα σε μια ισχυρή Ευρώπη. Θέλω να επαναλάβω σήμερα ότι οι εκλογές είναι γιορτή της Δημοκρατίας και όσο μεγαλύτερη συμμετοχή έχουμε τόσο ισχυροποιούμε τη Δημοκρατία.Οι ευρωεκλογές έχουν τη δική τους ξεχωριστή σημασία, τα επόμενα πέντε χρόνια θα παρθούν πολύ σημαντικές αποφάσεις στην Ευρώπη. Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει ισχυρή ελληνική φωνή, ισχυρή εκπροσώπηση στο ευρωκοινοβούλιο, ώστε ως Ελλάδα να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε από την Ευρώπη όσα περισσότερα μπορούμε. Σεβόμαστε και τιμούμε τους πολίτες που προσέρχονται σε αυτή τη δημοκρατική διαδικασία για να προφέρουν την δική τους ετυμηγορία» δήλωσε ο πρωθυπουργός εξερχόμενος από το εκλογικό κέντρο όπου ψήφησε».
