Τη δήμαρχο Σπετσών συνάντησε η Όλγα Κεφαλογιάννη

13
Ιούνιος
2024
Όλγα Κεφαλογιάννη

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η Υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη δέχθηκε τη Δευτέρα 3 Ιουνίου στο γραφείο της τη δήμαρχο Σπετσών κα Ευγενία Φραγγιά, η οποία συνοδευόταν από τον αντιδήμαρχο κ. Ιωάννη Μαρνέζο και άλλα στελέχη της Τοπικής Αρχής.

Όπως ανακοινώθηκε κατά την συνάντηση συζητήθηκαν θέματα προβολής και διαχείρισης του δημοφιλούς προορισμού των Σπετσών, με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του νησιού, στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής του Υπουργείου Τουρισμού για βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, με μέτρο και ισορροπία.

Μέσα από αυτή την προοπτική, όπως τόνισε η κυρία Κεφαλογιάννη, χρειάζεται η συνεργασία, τόσο της Πολιτείας όσο και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και βεβαίως της τοπικής κοινωνίας, για την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του νησιού, με σκοπό τη διάχυση της επισκεψιμότητας καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Στο πλαίσιο αυτό άλλωστε, τόσο η δήμαρχος όσο και οι υπόλοιποι συμμετέχοντες ενημερωθήκαν για τα χρηματοδοτικά εργαλεία του Υπουργείου Τουρισμού, όπως είναι το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και έλαβαν κατευθύνσεις για την υλοποίηση του οράματος της νέας δημοτικής αρχής, με προτάσεις για ειδικές δράσεις, στην κατεύθυνση βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης του νησιού.

Η δήμαρχος Σπετσών ανέφερε ότι προτεραιότητα αποτελεί η προοπτική ανάδειξης του νησιού ως ενός πρότυπου προς το περιβάλλον προορισμού.

Ιστορική «ανταρσία» στις ΗΠΑ: Η Γερουσία άδειασε τον Τραμπ και ψηφίσε το τέλος του πολέμου με το Ιράν

Σε ένα ηχηρό και πρωτοφανές δικομματικό ράπισμα κατά του…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ