Κασσελάκης και ευρωβουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ «τα είπαν» για την επόμενη ημέρα

14
Ιούνιος
2024
Ο Στέφανος Κασσελάκης καλεί φίλους και εθελοντές του ΣΥΡΙΖΑ για τα εγκαίνια των νέων γραφείων του

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η πρώτη συνάντηση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Στέφανου Κασσελάκη με τους εκλεγέντες ευρωβουλευτές (Κώστα Αρβανίτη, Νικόλα Φαραντούρη, Έλενα Κουντουρά και Νίκο Παππά) πραγματοποιήθηκε σήμερα, σε «εξαιρετικό κλίμα», σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση. «Μια ευρωομάδα που συνδυάζει την εμπειρία με τη φρεσκάδα και τη γνώση», αναφέρει η εν λόγω ανακοίνωση.

Επίσης, πρόταση του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης ήταν να οριστεί επικεφαλής ο Κώστας Αρβανίτης, η οποία χαιρετίστηκε ομόφωνα.

Στη συνάντηση, τέθηκαν, τέλος, επί τάπητος οι στόχοι του κόμματος εντός της ευρωομάδας της Αριστεράς (THE LEFT in the European Parliament) και συζητήθηκαν η κατανομή αρμοδιοτήτων για τις επιτροπές και οι προτεραιότητες της ευρωομάδας.

Άγριος καυγάς στη Βουλή: Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τα δάνεια του Νόμου Κατσέλη – Η «έκρηξη» Πιερρακάκη

Μετά από μια θυελλώδη συνεδρίαση και έντονη πολιτική αντιπαράθεση…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ