Μ. Βορίδης: Δεν έγινε χρήση παράνομου λογισμικού από κανέναν κυβερνητικό φορέα

11
Νοέμβριος
2022
Μ. Βορίδης: Ο κ. Ανδρουλάκης είναι πιο Σύριζα από τον Σύριζα

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Δεν έγινε χρήση παράνομου λογισμικού από κανέναν κυβερνητικό φορέα, ανέφερε ο υπουργός Εσωτερικών, Μάκης Βορίδης σε συνέντευξή του σε τηλεοπτικό σταθμό.

«Η εμπορία του λογισμικού αυτού δεν είναι παράνομη, μπορεί να καταστεί παράνομη με νομοθεσία. Η παράνομη πράξη που έχουμε εδώ δεν είναι η κατοχή του λογισμικού, είναι η υποκλοπή. Μόνο η κατοχή μπορεί να είναι προπαρασκευαστική πράξη. Λέμε ότι εμείς θα απαγορεύσουμε στην Ελλάδα την εμπορία αυτού του λογισμικού. Αυτό θα είναι κάτι που θα γίνει πρώτη φορά στην Ευρώπη και θα το κάνει η Ελλάδα», είπε ο υπουργός Εσωτερικών.

Άγριος καυγάς στη Βουλή: Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τα δάνεια του Νόμου Κατσέλη – Η «έκρηξη» Πιερρακάκη

Μετά από μια θυελλώδη συνεδρίαση και έντονη πολιτική αντιπαράθεση…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ