Επαφές στο περιθώριο του Συμβουλίου Εξωτερικών Υποθέσεων είχε ο Γ. Γεραπετρίτης στο Λουξεμβούργο

24
Ιούνιος
2024
Γιώργος Γεραπετρίτης

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Με ομολόγους του διαφόρων χωρών και τον αρμόδιο Γειτονία και τη Διεύρυνση Επίτροπο Όλιβερ Βάρελι συναντήθηκε ο υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης, πριν από το Συμβούλιο Εξωτερικών Υποθέσεων, στο Λουξεμβούργο.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση του ΥΠΕΞ στην πλατφόρμα X (πρώην Twitter), ο κ. Γεραπετρίτης συναντήθηκε με τους υπουργούς Εξωτερικών της Κυπριακής Δημοκρατίας Κωνσταντίνο Κόμπο, του Βελγίου Hadja Lahbib, της Ρουμανίας Luminita Odobescu, της Σλοβενίας Tanja Fajon και της Φινλανδίας Elina Valtonen.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ