«Η ηγεσία της Βόρειας Μακεδονίας συνεχίζει να παραβιάζει τη Συμφωνία των Πρεσπών», αναφέρει το υπουργείο Εξωτερικών σε ανακοίνωσή του.
«Επιπλέον, επιστρέφει σε ενέργειες του παρελθόντος που υποδηλώνουν αλυτρωτική διάθεση και πλήρη άγνοια της ιστορίας», τονίζει χαρακτηριστικά.
Επιπλέον, προσθέτει, το θέμα τίθεται σε διεθνές επίπεδο εκ μέρους της ελληνικής Κυβέρνησης.
«Η ηγεσία της Βόρειας Μακεδονίας απομακρύνεται καθημερινά όλο και περισσότερο από τις σχέσεις καλής γειτονιάς που αποτελούν τον πυρήνα του ευρωπαϊκού κεκτημένου και του διεθνούς δικαίου».
