Μετά από συνεδρίαση της Επιτροπής Δεοντολογίας της Νέας Δημοκρατίας και με απόφαση Μητσοτάκη αποφασίζεται η διαγραφή του βουλευτή Λευτέρη Αυγενάκη από την κόμμα και την κοινοβουλευτική ομάδα. Προηγουμένως. ο κ. Αυγενάκης είχε συνομιλία με τον γραμματέα της Νέας Δημοκρατίας και τον πρόεδρο της Βουλής, ενώ τις πράξεις του σχολίασε αρνητικά και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος. Υπενθυμίζουμε ότι αφορμή υπήρξε το βίαιο περιστατικό που έλαβε χώρα στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος με υπάλληλο.
Στελέχη της ΝΔ ανέφεραν στον ΣΚΑΙ ότι ακολουθήθηκε η ταχύτερη δυνατή διαδικασία, καθώς δεν μπορούσε να διαγραφεί βουλευτής χωρίς να έχει προηγηθεί η παροχή εξηγήσεων εκ μέρους του και πρώτα έπρεπε ο κ. Αυγενάκης να επιστρέψει από το Ηράκλειο.
Λ. Αυγενάκης: Ζητώ συγγνώμη, ήταν περιστατικό λεκτικής έντασης μόνο
Υπενθυμίζεται ότι προ λίγων ωρών ο βουλευτής της ΝΔ, σε ανάρτησή του ανέφερε ότι «ζητώ συγγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση που προκλήθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο με υπάλληλο εταιρείας, στην προσπάθεια μου να μπορέσω να επιβιβαστώ στην πτήση μου για το Ηράκλειο».
Συγκεκριμένα, στην ανάρτησή του στην πλατφόρμα «Χ» αναφέρθηκε στο επεισόδιο στο οποίο ενεπλάκη, ζητώντας αρχικά «συγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση» εκφράζοντας παράλληλα την έκπληξή του «από τις υπερβολές και ανακρίβειες που διακινούνται σε δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για περιστατικό «άγριου ξυλοδαρμού», «λιποθυμιών», «χειροδικιών» από μέρους μου».
Παραδέχεται ότι υπήρξε περιστατικό λεκτικής έντασης με υπάλληλο της εταιρείας του αεροδρομίου και υποστηρίζει ότι ο τελευταίος «αρνείτο κατ’ επανάληψη να μου επιτρέψει την δυνατότητα επικοινωνίας με προϊστάμενό του ή άλλο υπεύθυνο της αεροπορικής εταιρείας ως ύστατη προσπάθεια να καταφέρω να ταξιδέψω στην ώρα μου, κάτι που με οδήγησε να προσπαθήσω να πάρω το τηλ από τα χέρια του για να μιλήσω ο ίδιος».
Π. Μαρινάκης: Συμπεριφορές του τύπου «ξέρεις ποιος είμαι εγώ;» δεν γίνονται ανεκτές
«Αναμένουμε τις εξηγήσεις του βουλευτή μας και θα δείτε την αντίδρασή μας», ανέφερε το πρωί ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης όταν ερωτήθηκε για το επεισόδιο στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος».
Μιλώντας στον Ant1 ο κ. Μαρινάκης ανέφερε ότι «υπήρξε επικοινωνία με τον πρώην υπουργό, μόλις ήρθε στο φως αυτό το βίντεο. Θεωρώ ότι πρέπει να ειπωθεί μια συγνώμη σε κάθε περίπτωση και να δοθούν εξηγήσεις».
Συμπλήρωσε ότι «θα βγει ανακοίνωση από τον ίδιο σε λίγο. Περιμένουμε τη θέση του βουλευτή του πρώην Υπουργού και πλέον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας».
Ο κ. Μαρινάκης επεσήμανε πάντως ότι «για τις περιπτώσεις της απόδοσης του κυβερνητικού έργου μπορεί να δίνεται χρόνος, αλλά σε περιπτώσεις συμπεριφορών, αυτές κρίνονται ακαριαία και λογικές “ξέρεις ποιος είμαι εγώ”, δεν γίνονται αποδεκτές από τον Πρωθυπουργό».
