Μιλώντας στο MEGA η γραμματέας της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, Θεοδώρα Τζάκρη, ισχυρίστηκε σε δηλώσεις της ότι ο ΣΥΡΙΖΑ «γλιτώνει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ» από την αναστολή κυκλοφορίας της εφημερίδας «Αυγή».
Συγκεκριμένα, για το θέμα ανέφερε πως «ο ΣΥΡΙΖΑ έχει συγκεκριμένο τρόπο που χρηματοδοτείται. Γίνεται από τις εισφορές των μελών του και την κρατική χρηματοδότηση. Και βεβαίως στην Κεντρική Επιτροπή τις προάλλες παρουσιάστηκαν αναλυτικά τα οικονομικά δεδομένα και οι οικονομικές δυνατότητες του κόμματος την επόμενη τριετία, που είναι αρκετά στενόχωρες. Και εξαιτίας αυτής της στενότητας επιτρέψτε μου να πω λήφθηκαν οι δυσάρεστες αποφάσεις της αναστολής του ημερήσιου έντυπου φύλλου της Αυγής. Ο στόχος είναι να διατηρηθούν οι θέσεις των εργαζομένων αλώβητες. Και για να συμβεί αυτό πρέπει να μείνει ανοιχτή και ισχυρή η Κυριακάτικη Αυγή και βεβαίως να ενισχυθεί η ηλεκτρονική έκδοση».
Στην επισήμανση που της έγινε «αυτό που γλιτώνετε δηλαδή είναι το χαρτί» η ίδια απάντησε ότι «αυτό που γλιτώνουμε δεν είναι λίγο. Ξέρετε πού έχουν πάει τα εκτυπωτικά και το χαρτί; Είναι αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ! Θα μας δώσουν τη δυνατότητα να ενισχύσουμε και την ηλεκτρονική έκδοση και το κυριακάτικο φύλλο της Αυγής».
