Αντιδράσεις από ΓΣΕΒΕΕ και ΠΑΣΟΚ για τους λογαριασμούς ρεύματος σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες

11
Ιούλιος
2024
Προβληματισμός δίχως τέλος στο ΠΑΣΟΚ

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Μετά την παρέμβαση της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων Ελλάδας, στο θέμα των λογαριασμών ρεύματος αναφέρθηκε το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, και ειδικότερα στο ζήτημα των επιστροφών επιδοτήσεων από μικρομεσαίες επιχειρήσεις και επαγγελματίες.

Συγκεκριμένα ο Φραγκίσκος Παρασύρης, Βουλευτής Ηρακλείου και υπεύθυνος του Κ.Τ.Ε. Ενέργειας του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, δήλωσε: «Στη χώρα με το ισχυρό αποτύπωμα του πληθωρισμού και της ενεργειακής κρίσης, η κυβέρνηση επιλέγει να επιδοτεί τους παρόχους, χωρίς τη σύμφωνη γνώμη της Ε.Ε., κατά τη μέχρι τώρα ενημέρωση.

Πώς αλλιώς να ερμηνευτεί η άρον άρον έκδοση Κοινής Υπουργικής Απόφασης την επομένη των ευρωπαϊκών εκλογών, σύμφωνα με την οποία, μικρομεσαίες επιχειρήσεις και επαγγελματίες, θα κληθούν να επιστρέψουν τα ποσά επιδότησης ηλεκτρικού ρεύματος προς τους παρόχους.

Η ανακοίνωση της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων Ελλάδας και άλλων επαγγελματικών φορέων είναι ενδεικτική της ανησυχίας και της αναστάτωσης που έχει προκληθεί σε ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής καλεί την ηγεσία του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας να αναζητήσει διαφορετικούς τρόπους, προκειμένου η επιστροφή των χρημάτων, που προσεγγίζουν τα 800 εκατ. ευρώ, να γίνει χωρίς την επιπλέον επιβάρυνση της εγχώριας μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας. Η ανάκληση της συγκεκριμένης ΚΥΑ είναι μονόδρομος».

 

Η Επιστολή διαμαρτυρίας της ΓΣΕΒΕΕ

 

Eπιστολή διαμαρτυρίας απεστάλη χθες, Τετάρτη (10/7) από τη Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας, με αποδέκτες τρία Υπουργεία και συγκεκριμένα προς τους υπουργούς Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωνσταντίνο Χατζηδάκη, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Θεόδωρο Σκυλακάκη και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Κωνσταντίνο Τσιάρα.

«Οι συμπληρωματικοί αυτοί λογαριασμοί ενέργειας, φαίνεται να έχουν στηριχθεί σε μία υπουργική απόφαση, η οποία και εκδόθηκε στις 10 Ιουνίου 2024, μία ημέρα μετά τις Ευρωεκλογές, και με την οποία δίνεται στους πάροχους ενέργειας η δυνατότητα να ζητήσουν πίσω ποσά που αντιστοιχούσαν σε επιδοτήσεις που δόθηκαν από τον Φεβρουάριο του 2022 έως και τον Δεκέμβριο του 2023 και είχαν σκοπό να μειώσουν το τελικό πληρωτέο ποσό ανά λογαριασμό, σε μία περίοδο που το ύψος των λογαριασμών ενέργειας «γονάτιζε» τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις. Το ύψος εκείνης της επιδότησης έφτανε τα 800 εκατομμύρια ευρώ και δόθηκε μέσω του Εθνικού Προγράμματος Στήριξης, χωρίς όμως, όπως φαίνεται, τη σχετική έγκριση από την Ε.Ε.

Το εξοργιστικό και παράδοξο είναι πως ενώ η Κυβέρνηση γνώριζε το πρόβλημα, δεν φρόντισε να καλύψει το ποσό αυτό από τον Κρατικό Προϋπολογισμό, ο οποίος μάλιστα παρουσιάζει αυξημένα έσοδα ή μέσω των παρόχων που παρουσιάζουν υπερκέρδη ή με κάποιο συνδυασμό αυτών των πηγών, αλλά έρχεται πλέον με «πονηρό» και ανάλγητο τρόπο να το εισπράξει από τις επιχειρήσεις, οι οποίες, ιδίως οι μικρές και πολύ μικρές, αντιμετωπίζουν σειρά προβλημάτων, μεταξύ των οποίων και η έλλειψη ρευστότητας.

Η Γενική Συνομοσπονδία καταδικάζει απερίφραστα το χαράτσι που θα κληθούν να καταβάλουν περισσότερες από ένα εκατομμύριο επιχειρήσεις και καλεί τα αρμόδια Υπουργεία να ανακαλέσουν άμεσα».

Oικιακή βοηθός «ξάφριζε» κοσμήματα και χρηματικά ποσά από σπίτια σε Αθήνα και Κηφισιά

Στη σύλληψη μίας 29χρονης, η οποία κατηγορείται ότι αφαιρούσε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ