Άδ. Γεωργιάδης για τους μάρτυρες της Novartis: «Μας έλεγαν ότι είναι τίμιοι άνθρωποι που δεν αντέχουν τη διαφθορά!»

13
Ιούλιος
2024
Άδ. Γεωργιάδης: Ημερήσιο ρεκόρ για την ηλεκτρονική συνταγογράφηση φαρμάκων

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email
Τις ιλιγγιώδεις αμοιβές στους προστατευόμενους μάρτυρες της Novartis σχολιάζει με ανάρτησή του στην πλατφόρμα Χ, ο υπουργός Υγείας και αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αδωνις Γεωργιάδης.

Ο κ. Γεωργιάδης τονίζει με έμφαση ότι πλέον δεν υπάρχει κανένας λόγος για τη μη άρση του καθεστώτος προστασίας και όπως αναφέρει το μείζον πλέον είναι να μάθουμε ποιοι τους έβαλαν να κάνουν τις ψευδείς καταγγελίες.

«56.000.000€ μοιράστηκαν οι Μάρτυρες Δημοσίου Συμφέροντος που υποτίθεται βάσει του Νόμου λαμβάνουν το καθεστώς Προστασίας μόνον εάν δεν προσδοκούν σε κάποιου είδους αμοιβή…θυμάστε τί μας έλεγαν τότε: «είναι κάποιοι τίμιοι άνθρωποι που δεν αντέχουν άλλο να βλέπουν την διαφθορά κλπ» ο δε ένας, ο κ. Φιλίστωρ Δεστεμπασίδης είναι ήδη φυλακή για άλλη απάτη… και η Ελληνική Δικαιοσύνη ακόμη το σκέπτεται εάν θα άρει το καθεστώς προστασίας τους για να μάθουμε ποιοι τους έβαλαν να τα πούν…»…» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Άδωνις Γεωργιάδης.

Δημοτικά τέλη: Απευθείας στους δήμους η πληρωμή, όχι μέσω ρεύματος, τι προανήγγειλε ο Λιβάνιος

Τον δρόμο για απευθείας είσπραξη των δημοτικών τελών από…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ