Ο υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης συναντήθηκε με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκο Ανδρουλάκη, με σκοπό να τον ενημερώσει για τις εξελίξεις στα θέματα εξωτερικής πολιτικής.
Αμέσως μετά, ο κ. Ανδρουλάκης δήλωσε ότι η συνάντηση και ενημέρωσή του από τον κ. Γεραπετρίτη πραγματοποιήθηκε σε μία κρίσιμη στιγμή με τις απρόβλεπτες εξελίξεις στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, τις μεγάλες προκλήσεις για την Ευρωπαϊκή Ένωση και τη συνεχιζόμενη σφαγή κατά του παλαιστινιακού λαού στη Γάζα. «Είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε μία εφ’ όλης της ύλης συζήτηση με τον υπουργό Εξωτερικών για τα θέματα που αφορούν την πατρίδα μας αλλά και τις διεθνείς εξελίξεις», ανέφερε.
Ειδικότερα για το Κυπριακό, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ τόνισε ότι «πενήντα χρόνια μετά από την κυπριακή τραγωδία και πρέπει όλοι να συμβάλουμε για την επανέναρξη του διαλόγου βάσει των ψηφισμάτων του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών. Αυτή είναι η θέση της παράταξής μας και θεωρούμε πως στο τραπέζι του διαλόγου πρέπει να έχει ενεργή συμμετοχή η Ευρωπαϊκή Ένωση».
Επίσης, ο κ. Ανδρουλάκης υπογράμμισε πως «όσο το δυνατόν γρηγορότερα, πρέπει να προσπαθήσουμε να ξανασυζητήσουμε. Δεν πρέπει σε καμία των περιπτώσεων να επιτρέψουμε να επιβληθεί η ατζέντα Ερντογάν για τη διχοτόμηση του νησιού».
Τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής συνόδευε ο υπεύθυνος ΚΤΕ Εξωτερικών, Δημήτρης Μάντζος.
