Συνεχόμενες ανταλλαγές πυρών μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ από το πρωί με αφορμή την επίθεση του Παύλου Πολάκη. Η ΝΔ κατηγόρησε τον Στ. Κασσελάκη για υποκρισία ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ ζητάει από τον πρωθυπουργό να ζητήσει συγνώμη.
Όπως σημειώνεται από τον ΣΥΡΙΖΑ «η γραμματέας της ΝΔ ευχαρίστησε τον Πρόεδρο για το τηλεφώνημα και τη στάση του, ενώ ο κ. Κασσελάκης της ζήτησε με τον θεσμικό της ρόλο να υπενθυμίσει στον κ. Μητσοτάκη πως ακόμη αναμένει και ο ίδιος μια συγγνώμη για τον βουλευτή Δράμας, Δημήτρη Κυριαζίδη και το ομοφοβικό παραλήρημα εναντίον του από τον Απρίλιο. Όταν δε γνώριζε αν έπρεπε να βάλει το άρθρο «ο» ή «η» πριν από το όνομα του Αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Σε αντίθεση με τον κ. Κασσελάκη σήμερα, ο κ. Μητσοτάκης τότε είχε σιωπήσει επιδεικτικά σε πολλαπλάσιας έντασης επίθεση».
Πηγές τις Κουμουνδούρου αναφέρουν ότι «η κυρία Συρεγγέλα σημείωσε όμως πως είναι διαφορετικό όταν αφορά ένα στέλεχος πρώτης γραμμής και διαφορετικό όταν πρόκειται για έναν βουλευτή από την περιφέρεια, με τον κ. Κασσελάκη να απαντά πως δεν γίνεται να διαχωρίζονται οι βουλευτές και την κυρία Συρεγγέλα να δεσμεύεται πως θα μεταφέρει στο κ. Μητσοτάκη το δίκαιο αίτημα του Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ».
«Με έκπληξη ο κ. Κασσελάκης είδε αποσπασματικές διαρροές από την ιδιωτική συνομιλία τους», αναφέρουν από την Κουμουνδούρου και συνεχίζουν λέγοντας «μάλιστα η κ. Συρεγγέλα γνωρίζει πως η ανάρτηση του κ. Πολάκη έγινε κατά τη διάρκεια της συνομιλίας τους. Αναμένουμε οι επόμενες «πηγές» της ΝΔ να αφορούν την καθυστερημένη συγγνώμη του Κυριάκου Μητσοτάκη προς τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης».
«Συγγνώμη βέβαια οφείλει να ζητήσει και ο Υπουργός Υγείας, Αδ. Γεωργιάδης, τόσο για τη χθεσινή απόπειρα να αποκλείσει τους ανασφάλιστους από τη συνταγογράφηση σε δημόσιες δομές, όσο και για τα ψέματα που χρησιμοποίησε για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα», καταλήγει ο ΣΥΡΙΖΑ.
