Ο ευρωβουλευτής της ΝΔ και εκλεγμένος δήμαρχος Χειμάρρας, Φρέντης Μπελέρης δήλωσε ότι δεν θα ζητήσει χάρει απο τον Πρόεδρο της Αλβανίας ώστε να αποφυλακιστεί.
«Εκτιμώ ότι θα υπάρξει η αποφυλάκισή μου. Σήμερα είναι η πρώτη συνεδρίαση του Δικαστηρίου επί του αιτήματος για την αποφυλάκισή μου και 31 Ιουλίου είναι η δεύτερη» συνέχισε σε δηλώσεις που έκανε στα «Παραπολιτικά 90,1».
Στο ερώτημα για το εάν η υποψηφιότητά του στις ευρωεκλογές του Ιουνίου προσέλκυσε Ακροδεξιούς, ο Φρέντης Μπελέρης σημείωσε πως «αν υπάρχουν ακροδεξιοί στη ΝΔ, κάτι δεν πάει καλά» και ξεκαθάρισε: «Εγώ ανήκω στη Δεξιά της ΝΔ».
Τέλος, ο ευρωβουλευτής αποκάλυψε πως ήταν συνολικά πέντε τα κόμματα που τον επισκέφθηκαν στην φυλακή, για να θέσει την υποψηφιότητά του μαζί τους στις ευρωεκλογές. «Πέραν της ΝΔ, ήρθαν αλλά τρία δεξιά κόμματα και ένα αριστερό» σημείωσε ο Φρέντης Μπελέρης.
