Ελληνικό χρώμα στην ηγεσία της Ευρωβουλής. H Ελίζα Βόζενμπεργκ θα είναι η πρόεδρος της Επιτροπής Μεταφορών και Τουρισμού στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο με 33 ψήφους ενώ η Έλενα Κουντουρά είναι τρίτη αντιπρόεδρος.
Η Ελίζα Βόζενμπεργκ στην ομιλία της μετά την εκλογή της αφενός ευχαρίστησε τους συναδέλφους της και αφετέρου έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στα ελληνικά συμφέρονται και δη στη ναυτιλία.
Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που διανύουμε συνεχίζεται η εκλογή του προεδρείου και της σύστασης των επιτροπών έτσι από Σεπτέμβριο να ξεκινήσουν κανονικά οι συνεδριάσεις των επιτροπών στο ΕΚ.
Αναλυτικά η ανάρτηση:
Ευχαριστώ από καρδιάς τους συναδέλφους μου που με τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους και με εξέλεξαν σήμερα με συντριπτική πλειοψηφία Πρόεδρο της Επιτροπής Μεταφορών, Τουρισμού και Ναυτιλίας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.
Η εν λόγω Επιτροπή είναι εξαιρετικής σημασίας για την πατρίδα μας, καθώς η ναυτιλία και ο τουρισμός αποτελούν τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας. Από τη θέση της Προέδρου θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις για να αναδείξω και να προωθήσω τα εθνικά μας συμφέροντα.
