Στ. Κασσελάκης μέσω X: «Αυτή η δυστοπία δεν είναι κανονικότητα»

31
Ιούλιος
2024
Επίθεση Κασσελάκη στους 87 με αναφορά στον... Τραμπισμό

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Για δεύτερη συνεχόμενη μέρα ο Στέφανος Κασσελάκης επιτίθεται στην κυβέρνηση με αφορμή την έρευνα του Άρειου Πάγου για τις υποκλοπές και την νόμιμη παρακολούθηση της ΕΥΠ. Μέσω της πλατφόρμας Χ δηλώνει το εξής:

 

Μετά τη χθεσινή μαύρη μέρα για τη δικαιοσύνη στη χώρα μας, ήρθε η ώρα των αμείλικτων ερωτημάτων.

Έστω λοιπόν ότι η ανακοίνωση της εισαγγελέως του Αρείου Πάγου δεν είναι κατάπτυστη, όπως φωνάζει ο νομικός κόσμος της χώρας, αλλά αποτυπώνει την αλήθεια. Καλώ τον Πρωθυπουργό να απαντήσει:

1.
Αν η κυβέρνηση δεν χρησιμοποίησε το Predator (όπως συνέβη στις άλλες χώρες όπου χρησιμοποιήθηκε το κακόβουλο λογισμικό), τότε, κ. Μητσοτάκη, ΠΟΙΟΣ το χρησιμοποιεί σε βάρος του πολιτικού, δημοσιογραφικού και οικονομικού κόσμου της χώρας;
Είναι ξέφραγο αμπέλι η Ελλάδα όπου κάποιοι παρακολουθούν όλους και η ελληνική κυβέρνηση αδιαφορεί;

2.
Να υποθέσουμε λοιπόν ότι όλοι οι στόχοι της ΕΥΠ παρακολουθούνταν νόμιμα.
Άρα παρακολουθούνταν νόμιμα τα μισά στελέχη της κυβέρνησης.
Άρα το υπουργικό σας συμβούλιο, κ. Μητσοτάκη, αποτελείται από πρόσωπα ύποπτα για την εθνική ασφάλεια που χρήζουν παρακολούθησης;
Ο στόχος 5046c Κωστής Χατζηδάκης είναι… εθνικά επικίνδυνος;
Έχετε κυβέρνηση ή υπουργικό συμβούλιο κατασκόπων;

3.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Αρείου Πάγου, ήταν νόμιμη η παρακολούθηση όλων των «στόχων» της ΕΥΠ, άρα και η παρακολούθηση του πρώην αρχηγού ΓΕΕΘΑ κ. Κωνσταντίνου Φλώρου. Κύριε Μητσοτάκη, ξεκαθαρίστε αν ο αρχηγός των ενόπλων δυνάμεων ήταν πρόσωπο ύποπτο για την εθνική ασφάλεια της χώρας. Αν ναι, γιατί τον επιλέξατε. Αν όχι, γιατί τον παρακολουθούσε η ΕΥΠ.

4.
ΠΟΙΟΣ παρακολουθεί νόμιμα σε αυτήν τη χώρα πλην της ΕΥΠ;
Νομιμοποιείται κάποιος άλλος που δεν γνωρίζουμε;
Ποιος πήρε υπό τον έλεγχό του την ΕΥΠ;
Ο Πρωθυπουργός.
Σε ποιον παρέδωσε τα κλειδιά της;
Στον ανιψιό κ. Δημητριάδη, στο διπλανό γραφείο στο Μαξίμου.
Άρα, ακόμα κι αν ίσχυαν όσα ισχυρίζεται η κυρία Αδειλίνη, η ευθύνη επιστρέφει στο ίδιο δωμάτιο, στα ίδια πρόσωπα.

Άρα ο Άρειος Πάγος έκρινε ότι το Μαξίμου παρακολουθούσε νόμιμα τους υπουργούς του και τους αντιπάλους του!

Αν όμως δεν είναι το Μαξίμου που παρακολουθούσε το μισό πολιτικο-οικονομικό σύστημα της χώρας, τότε κ. Μητσοτάκη, προκύπτει για εσάς άλλο αδυσώπητο ερώτημα:
Ποιος παρακολουθεί αυτόν τον τόπο;

Από όλα τα παραπάνω καταδεικνύεται ότι το σκάνδαλο είναι τόσο βαθύ και η κυβέρνηση τόσο συνδεδεμένη με αυτό, που κάθε απόπειρα ξεπλύματος απλώνει ακόμη περισσότερο τον λεκέ της ευθύνης.

Αυτή η δυστοπία δεν είναι κανονικότητα. Είναι μία σκοτεινή παρένθεση. Με την προσπάθεια όλων των δημοκρατικών πολιτών, η Δικαιοσύνη θα νικήσει.

Ταυτόχρονα το κόμμα της Κουμουνδούρου εξέδωσε ανακοίνωση για την ακρίβεια:

«Ομολογούμε ότι ξαφνιαστήκαμε! Δεν περιμέναμε ποτέ η κυβέρνηση Μητσοτάκη να δώσει -επιτέλους- μια τόσο αποτελεσματική λύση για την πάταξη της ακρίβειας», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ. «Λύση τέτοια που αναγκάζει τον ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία να αποσύρει τις κοστολογημένες του προτάσεις κατά της αισχροκέρδειας. Πλέον, περιττεύουν», σχολιάζει η αξιωματική αντιπολίτευση, εξηγώντας ότι «όπως είπε σήμερα (ΣΚΑΪ), ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, κ. Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, η λύση είναι απλή: “να σταματήσουμε να αγοράζουμε τα προϊόντα που έχουμε συνηθίσει να αγοράζουμε […] και, αν πρέπει να γίνει, να θυσιάσουμε, αν δεν μπορούμε να τα καταφέρουμε, ακόμη και σε όρους ποιότητας”».

«Πρόταση που κονιορτοποιεί ακόμα και εκείνη τη γεμάτη ενσυναίσθηση αναφορά του Άδωνι Γεωργιάδη (μέγας πολέμιος των καρτέλ κατά τη θητεία του στο υπουργείο Ανάπτυξης): “Πόσο θα φάνε πια (σ.σ.: οι πολίτες), θα γίνουν 300 κιλά”!», συνεχίζει ο ΣΥΡΙΖΑ και καταλήγει:

«Τώρα που το σκεφτόμαστε καλύτερα, μπορεί κάποιο άλλο κυβερνητικό στέλεχος να ξεπεράσει τους κ.κ. Αναγνωστόπουλο και Γεωργιάδη και να μας συστήσει ευθέως ένα ακόμα πιο αποτελεσματικό μέτρο για την αντιμετώπιση της ακρίβειας: να σταματήσουμε γενικώς να καταναλώνουμε οτιδήποτε…

Άλλωστε, ο ανταγωνισμός των “γαλάζιων” στελεχών για την μεγαλύτερη προσβολή της νοημοσύνης μας δεν σταματά ποτέ!».

ΟΗΕ: Ηχηρή παρέμβαση της Ελλάδας για το Κυπριακό – Ζητεί την πλήρη εφαρμογή των Ψηφισμάτων 541 και 550

Την ανάγκη για απόλυτο σεβασμό του διεθνούς δικαίου και…

Το Φιάσκο της Αριστερής Συμπαράταξης, το Ρήγμα στη ΝΔ και ο Αφελληνισμός των Ξενοδοχείων

Τετάρτη πρωί, 24 Ιουνίου 2026. Όσο το κυβερνητικό επικοινωνιακό…

Άγριος καυγάς Ρονάλντο με δημοσιογράφους: «Δεν με νοιάζει τι κάνει ο Μέσι, με έβγαλαν συνταξιούχο

Ηχηρή απάντηση σε όσους τον έσπευσαν να τον χαρακτηρίσουν…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ