Συγχαρητήριο μήνυμα για τη νίκη που κατάφερε ο Θοδωρής Τσελίδης στο τζούντο, χαρίζοντας στην Ελλάδα το πρώτο μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες, έστειλε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Στέφανος Κασσελάκης.
Το πρώτο μας μετάλλιο στους φετινούς Ολυμπιακούς Αγώνες. Συγχαρητήρια Θοδωρή Τσελίδη. Μας γέμισες με χαρά και υπερηφάνεια!🇬🇷 pic.twitter.com/SIyqIqxTj0
— Stefanos Kasselakis – Στέφανος Κασσελάκης (@skasselakis) July 31, 2024
Σε ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης έγραψε: «Το πρώτο μας μετάλλιο στους φετινούς Ολυμπιακούς Αγώνες. Συγχαρητήρια Θοδωρή Τσελίδη. Μας γέμισες με χαρά και υπερηφάνεια!»
Συγχαρητήρια και από το ΠΑΣΟΚ
Δώδεκα χρόνια από το μετάλλιο του Ηλία Ηλιάδη στο Λονδίνο, ο Θοδωρής Τσελίδης πήρε το πρώτο μετάλλιο για την Ελλάδα στους 33ους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Με ανάρτησή σου στο Twitter, ο Νίκος Ανδρουλάκης έσπευσε να συνεχάρη τον Ολυμπιονίκη για τη σπουδαία αυτή διάκριση.
«Το πρώτο μας μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι! Θερμά συγχαρητήρια στον πρωταθλητή μας του τζούντο, Θοδωρή Τσελίδη», έγραψε στην ανάρτησή του ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.
