Νέα κόντρα έχει ξεσπάσει μετά την είδηση ότι ο Απόστολος Τζιτζικώστας θα προταθεί ως επίτροπος της Κομισίον. Ο Χάρης Δούκας με ανακοίνωση του αναρωτιέται γιατί η ΝΔ έχει άλλα μέτρα και άλλα σταθμά σχετικά με τα καθήκοντα του ίδιου ως δημάρχου Αθηναίων και άλλα αναφορικά με τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας.
Ο κ. Δούκας αναφέρει:
«Όταν το 2015 ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας ήταν υποψήφιος αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας, δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα.
Όταν σήμερα, ένα χρόνο μετά την εκλογή του διορίζεται από τον κ. Μητσοτάκη ως Επίτροπος στην ΕΕ, επίσης για την ΝΔ δεν υπάρχει πρόβλημα.
Όταν βέβαια ο Δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας διεκδικεί με εκλογή (όχι διορισμό )την προεδρία του ΠΑΣΟΚ, η ΝΔ και οι βραχίονες της στα ΜΜΕ ωρύονται και επιτίθενται καθημερινά.
Υποκρισία, αλλά όχι μόνο… Εδώ υπάρχει και ο φόβος.
Όλοι κατανοούν πως η ΝΔ έχει λόγους να μη θέλει τον Χάρη Δούκα ως πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ. Αλλά γι’ αυτό θα αποφασίσουν μόνο οι δημοκρατικοί πολίτες και όχι το Μαξίμου», σχολίασαν από το περιβάλλον του Χάρη Δούκα.
Άμεση η απάντηση των κυβερνητικών πηγών:
«Ο Δήμαρχος Αθηναίων που δεν είναι σχεδόν ποτέ στον Δήμο του αγνοεί δύο βασικές διάφορές του με τον Απόστολο Τζιτζικώστα», σχολιάζουν κυβερνητικές πηγές, μετά την ανακοίνωση για την πρόταση της χώρας μας για τη θέση του επιτρόπου στην Κομισιόν, σε αντιδιαστολή με την υποψηφιότητα του Χάρη Δούκα στις εκλογές για την ανάδειξη προέδρου στο ΠΑΣΟΚ και την παραμονή του στον Δήμο.
«Πρώτη ότι ο ίδιος είναι δήμαρχος ολίγων μηνών, ενώ ο κ. Τζιτζικώστας περιφερειάρχης 10 ετών, με ποσοστά εκλογής άνω του 60% σε 3 εκλογικές διαδικασίες», σημειώνουν.
«Δεύτερη και σημαντικότερη», προσθέτουν οι ίδιες πηγές, «πως ο κ. Τζιτζικώστας θα παραιτηθεί από περιφερειάρχης ενώ ο κ. Δούκας έχει ήδη προεξοφλήσει ότι θα είναι διπλοθεσίτης αν εκλεγεί».
