Τέσσερα χρόνια μετά την υπογραφή της Συμφωνίας Οριοθέτησης ΑΟΖ με την Αίγυπτο, ο υπουργός Άμυνας Νίκος Δένδιας, έκανε ανάρτηση στη πλατφόρμα X.
4 χρόνια από την υπογραφή της Συμφωνίας Οριοθέτησης ΑΟΖ, με την Αίγυπτο, την οποία είχα την τιμή να υπογράψω εκ μέρους της Ελληνικής Δημοκρατίας με τον τότε Υπουργό Εξωτερικών της φίλης χώρας, Σάμεχ Σούκρι.
Με την υπογραφή της Συμφωνίας κατοχυρώσαμε τα εθνικά συμφέροντα και… pic.twitter.com/o9xftliWGY
— Nikos Dendias (@NikosDendias) August 6, 2024
«Τέσσερα χρόνια από την υπογραφή της Συμφωνίας Οριοθέτησης ΑΟΖ, με την Αίγυπτο, την οποία είχα την τιμή να υπογράψω εκ μέρους της Ελληνικής Δημοκρατίας με τον τότε Υπουργό Εξωτερικών της φίλης χώρας, Σάμεχ Σούκρι», έγραψε σχετικά ο ο Ν. Δένδιας.
Το ιστορικό
Η Συμφωνία Οριοθέτησης Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ) μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου υπογράφηκε στις 6 Αυγούστου 2020, σε μια σημαντική κίνηση για την ενίσχυση της συνεργασίας με την Αίγυπτο. Υπήρξε επίσης ηχηρή απάντηση στη παράνομη κατά το διεθνές δίκαιο διευθέτηση ΑΟΖ της Τουρκίας με την Λιβύη και ενίσχυσε την θέση της Ελλάδας στην Νοτιοανατολική Μεσόγειο.
