Ενημέρωση για τις ενέργειες που έχουν γίνει μέχρι τώρα από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και τις υπηρεσίες της, για τα όσα προβλέπονται να γίνουν στη συνέχεια, καθώς και για την ανάγκη ενίσχυσης της περιφέρειας με προσωπικό που θα βοηθήσει να ανταπεξέλθουν στη δύσκολη αυτή συγκυρία με τη νόσο της πανώλης, πραγματοποιήθηκε στη χθεσινή σύσκεψη στο γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη Ηλείας Νίκου Κοροβέση, παρουσία του Υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Χρήστου Κέλλα και του Γενικού Γραμματέα Γεώργιου Στρατάκου.
Στη συνάντηση παρευρέθηκαν ακόμα ο χωρικός Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης Ανδρέας Φίλιας, εκπρόσωποι της Διεύθυνσης Κτηνιατρικής, της Διεύθυνσης Υγείας, της Πολιτικής Προστασίας της Π.Ε. Ηλείας, της ΔΑΟΚ, καθώς και εκπρόσωποι του ΟΠΕΚΕΠΕ.
Σε ό,τι αφορά το ζήτημα των παρατάσεων έκανε γνωστό, πως «η απαγόρευση διακίνησης όλων των αμνοεριφίων στη χώρα ισχύει μέχρι την ερχόμενη Κυριακή, έχοντας ως στόχο τον περιορισμό της νόσου».
Παράλληλα, κατανοεί πως τα μέτρα είναι αυστηρά και δημιουργούνται πολλά προβλήματα στην κτηνοτροφία από την υπάρχουσα κατάσταση. Τέλος, σημείωσε πως δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, αλλά ούτε και κάποιος κίνδυνος μετάδοσης στον άνθρωπο ή σε άλλα ζώα.
