Στη Καστοριά περιοδεύει ο Ν. Ανδρουλάκης

«Η Ελλάδα κινδυνεύει δημογραφικά και πρωτίστως όλοι οι ορεινοί δήμοι της χώρας» ανέφερε ο κ. Ανδρουλάκης
27
Αύγουστος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Από την Καστοριά, όπου περιοδεύει ο νυν πρόεδρος και υποψήφιος για την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης αναφέρθηκε σε διάφορα προβλήματα τα οποία απασχολούν την τοπική κοινωνία. Συναντήθηκε επίσης με τον δήμαρχο Χρήστο Γκοσλιόπουλο.

 

«Η Ελλάδα κινδυνεύει δημογραφικά και πρωτίστως όλοι οι ορεινοί δήμοι της χώρας. Έχουμε χρέος ως πολιτικό σύστημα να σχεδιάσουμε σε στέρεες βάσεις την περιφερειακή ανάπτυξη για να αντιμετωπίσουμε τον δημογραφικό κίνδυνο, που θα οδηγήσει τα χωριά μας στην ερήμωση» επισήμανε σε δηλώσεις του ο κ. Ανδρουλάκης φέρνοντας μια σειρά από παραδείγματα που δυσκολεύουν την καθημερινότητα των κατοίκων στην περιφέρεια:

 

«Τα έργα για τους υδάτινους πόρους, όπως το φράγμα Νεστορίου, δεν προχωρούν αν και αποτελούν κρίσιμο συντελεστή για τον πρωτογενή τομέα. Είναι αδιανόητες οι περσινές καταγγελίες του γειτονικού δήμου Άργους Ορεστικού. Πραγματοποίησαν μία πολύ μεγάλη επένδυση σε ενεργειακές κοινότητες και πρέπει να αποφέρει άμεσα αποτελέσματα για να έχουν χαμηλό κόστος οι περιφερειακοί δήμοι».

 

Προσέθεσε ότι είναι προτεραιότητα του ένα σχέδιο περιφερειακής ανάπτυξης, που θα αντιμετωπίζει την ξηρασία, που θα ρίχνει το κόστος παραγωγής με φθηνή ενέργεια, κατά προτεραιότητα όρους σύνδεσης σε συνεταιρισμούς, δήμους, μεταποιητές, κτηνοτρόφους και αγρότες. «Χαμηλό κόστος παραγωγής σημαίνει ότι τα παιδιά μένουν εδώ, αξιοποιούν τις περιουσίες τους και κάνουν οικογένειες» τόνισε.

 

Καταλήγοντας κ. Ανδρουλάκης έκανε ειδική αναφορά στα προβλήματα των δομών υγείας επισημαίνοντας την ανάγκη για ένα ισχυρό δίκτυο πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας πανελλαδικά.

 

«Δεν μπορεί να έχουμε χαμηλοσυνταξιούχους που βρίσκονται στις λίστες αναμονής για χειρουργείο και κάποιους να τους λένε: “πληρώστε για να πάτε στα απογευματινά”. Όπου υπάρχουν αυτά, είναι ακόμη ένα μπάλωμα. Η αναγέννηση του Εθνικού Συστήματος Υγείας πρέπει να γίνει με όρους κοινωνικής δικαιοσύνης, γιατί χιλιάδες άνθρωποι δεν έχουν τη δυνατότητα που φαντάζονται ο κ. Γεωργιάδης και ο κ. Μητσοτάκης» τόνισε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής.

Στο Καλέντζι Αχαΐας το ΠΑΣΟΚ: Εκδήλωση για τα 30 χρόνια από την απώλεια του Ανδρέα Παπανδρέου

Σε κλίμα βαθιάς πολιτικής συγκίνησης και με το βλέμμα…

Μουντιάλ 2026: «Ελβετικό ρολόι» στο Βανκούβερ – Πρώτη στον όμιλο με σόου Μανζάμπι

Η Ελβετία επιβεβαίωσε την εξαιρετική της αγωνιστική κατάσταση και…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ