Άμεση ήταν η απάντηση του ΣΥΡΙΖΑ στις δηλώσεις του Παύλου Μαρινάκη για τον ΒΟΑΚ. Συγκεκριμένα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κατηγόρησε τον Στέφανο Κασσελάκη για «τυμβωρυχία και είπε πως «αν το ψάξει κανείς μεταπολιτευτικά, τέτοια τοποθέτηση πολιτικού ούτε από τα ακραία κόμματα δεν είχαμε».
Ο ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει:
«Αντί να απολογείται για την καρμανιόλα που λέγεται ΒΟΑΚ και να ζητά συγγνώμη για τα θύματα, ο τοξικός κυβερνητικός εκπρόσωπος τόλμησε να ξεστομίσει απαράδεκτους χαρακτηρισμούς κατά του πρόεδρου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Στέφανου Κασσελάκη, επειδή έπραξε το αυτονόητο: να ασκήσει κριτική για τα όσα δεν έχει κάνει η κυβέρνηση Μητσοτάκη ως προς το έργο και να ενημερωθεί από τους συγγενείς των θυμάτων για το τραγικό δυστύχημα που συνέβη στα Χανιά την περασμένη βδομάδα. Όπως επίσης και για τους εκβιασμούς που δέχονται ώστε να μην αναζητήσουν τις ευθύνες για το τραγικό συμβάν. Κι όλα αυτά από τον κ. Μαρινάκη, που παριστάνει τον θεματοφύλακα της δημοκρατίας…».
«Είναι θλιβερό να ακούει κανείς τον κυβερνητικό εκπρόσωπο να μιλά για τις… προσπάθειες της κυβέρνησης για τη βελτίωση του ΕΣΥ, όταν έχουμε φτάσει στο σημείο να καταρρέουν οι ίδιοι οι γιατροί που εργάζονται σε αυτό ή όταν, μόλις χθες, κατέρρευσε τμήμα της οροφής στο Νοσοκομείο της Λάρισας, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό ασθενή» και στις πρόσφατες πυρκαγιές λέγοντας ότι «όταν έχουν γίνει στάχτη 105.000 στρέμματα στην Αττική, αποτελεί πρόκληση στην κοινή λογική ο κ. Μαρινάκης να επικαλείται τα πόσα drones αγόρασε η κυβέρνηση για την πρόληψη των πυρκαγιών» και σχολιάζει: «Ανεπαρκείς, αδιόρθωτοι, αλαζόνες».
