«Αυτό που μας ενδιαφέρει εμάς», όπως επεσήμανε χθες ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης, «είναι να βγούμε και να πούμε στους γονείς, ότι πλέον θα ανοίξουν τα σχολεία με περισσότερους καθηγητές, με ψηφιακές τάξεις, με ψηφιακό σχολείο, με ψηφιακό φροντιστήριο, με προβλήματα ακόμα τα οποία έχουμε αυτό το σχέδιο να λύσουμε».
Σε σχέση με τις εξελίξεις στην αντιπολίτευση και τη βαθιά εσωστρέφεια τόσο στο ΠΑΣΟΚ, όσο κυρίως στον ΣΥΡΙΖΑ, η ανησυχία του κ. Μητσοτάκη είναι να μην οδηγήσει αυτό σε εφησυχασμό ή χαλάρωση υπουργούς και στελέχη της κυβέρνησης. «Σίγουρα η αντιπολίτευση μπορεί να μείνει αιχμάλωτη των αδιεξόδων της. Την αφήνουμε στην κρίση της. Αυτό το οποίο θέλω να πω, όμως, είναι ότι όσο εντείνονται τα αδιέξοδα της αντιπολίτευσης τόσο αυξάνονται οι δικές μας ευθύνες», επεσήμανε ο ίδιος κατά τη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου, ενώ τόνισε στη συνέχεια: «Είναι χρέος μας να διαφυλάξουμε και το κύρος της πολιτικής και γι’ αυτό ο μόνος δρόμος που ξέρουμε δεν είναι άλλος από την ένταση της δουλειάς μας. Να απαντάμε με χειροπιαστό έργο στα συνθήματα. Δεν πιστεύω ότι ο κόσμος ασχολείται ιδιαίτερα με το τι συμβαίνει στην αντιπολίτευση, ασχολείται πάρα πολύ όμως με τα δικά του προβλήματα και πώς μπορούμε να δώσουμε απάντηση σε αυτά».
