Πέτρος Παππάς: Η ποινή στα σχολεία θα έπρεπε να είναι οι μαθητές να κάτσουν παραπάνω μετά το μάθημα

Πειθαρχικά μέτρα στα σχολεία πρέπει να υπάρχουν, αλλά τα μέτρα αυτά δεν πρέπει να απομακρύνουν τον μαθητή από τα σχολικό περιβάλλον, αλλά να τον κρατάνε
30
Αύγουστος
2024
Στο ΠΑΣΟΚ - ΚΙΝΑΛ ο Πέτρος Παππάς

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email
Αλλαγές στα σχολεία έρχονται με το πρώτο κουδούνι στις 11 Σεπτεμβρίου. Ανάμεσα σε αυτές είναι ο περιορισμός της χρήσης των κινητών τηλεφώνων αλλά και η επαναφορά της πενθήμερης αποβολής. Για το μέτρο των κινητών μίλησε στον ΣΚΑΪ ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Πέτρος Παππάς. «Θεωρώ απόλυτα θετικό το μέτρο τα κινητά να μην υπάρχουν μέσα στην τάξη», αναφέρει χαρακτηριστικά. Όπως λέει «η εξάρτηση των εφήβων στο διαδίκτυο είναι πλέον μία ψυχιατρική οντότητα, νοσηλεύονται σε ψυχιατρικές κλινικές εξαρτημένα παιδιά από το διαδίκτυο. Συνήθως είναι έφηβοι και αγόρια». Αρνητικός είναι ωστόσο ως προς το μέτρο της αποβολής. «Πειθαρχικά μέτρα στα σχολεία πρέπει να υπάρχουν, αλλά τα μέτρα αυτά δεν πρέπει να απομακρύνουν τον μαθητή από τα σχολικό περιβάλλον, αλλά να τον κρατάνε», σημειώνει. «Αν θες να κάνεις μία ποινή, κράτα τα παιδιά τέσσερις ώρα παραπάνω μετά το σχολικό μάθημα και βάλτους να διαβάσουν, όταν τους διώχνεις, ενδεχομένως τους σπρώχνεις στην παραβατικότητα», υποστηρίζει.

Καλλιθέα: Δολοφόνησαν ανήλικο με μαχαίρι στο στήθος

Ένας νεαρός έχασε τη ζωή του σε αιματηρή συμπλοκή…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ