Ο Υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, επισκέφθηκε το νησί της Λήμνου για να συζητήσει τις πρόσφατες εξελίξεις και ενέργειες σχετικά με τη στελέχωση του νοσοκομείου του νησιού. Κατά την επίσκεψή του, τόνισε ότι το νοσοκομείο της Λήμνου έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο τα τελευταία τέσσερα χρόνια, με το 91% των θέσεων προσωπικού να έχει καλυφθεί. Διαβεβαίωσε ότι οι φήμες για κατάρρευση του νοσοκομείου είναι αναληθείς.
Ο Υπουργός, συνοδευόμενος από τη Γενική Γραμματέα Υπηρεσιών Υγείας, Λίλιαν Βιλδιρίδη, και άλλους αξιωματούχους, συμμετείχε σε σύσκεψη στο Γενικό Νοσοκομείο Λήμνου, όπου ενημερώθηκε για τα προβλήματα και τις δυνατότητες βελτίωσης. Στη σύσκεψη, αναφέρθηκε η ανάγκη προσθήκης δύο επιπλέον παθολόγων για την πλήρη στελέχωση του παθολογικού τμήματος και προανήγγειλε την προκήρυξη θέσεων για καρδιολόγο, ακτινολόγο και γενικό χειρουργό.
Ο κ. Γεωργιάδης επεσήμανε ότι το νοσοκομείο έχει βελτιωθεί σημαντικά, διαθέτοντας πλέον ογκολόγο και νέα μονάδα τεχνητού νεφρού με σύγχρονο εξοπλισμό, γεγονός που επιτρέπει την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασθενών με νεφρολογικά προβλήματα. Ανακοίνωσε, επίσης, ότι σύντομα θα εγκριθεί νέος κανονισμός για να διευκολύνει την πρόσληψη επιπλέον ιατρικού προσωπικού.
Επιπλέον, ο Υπουργός συναντήθηκε με τη Δήμαρχο Λήμνου, Ελεονώρα Γεωργά, και τον Έπαρχο Λήμνου, Απόστολο Κουτσογιάννη, για να συζητήσουν την εφαρμογή μέτρων που θα ενισχύσουν την προσέλκυση ιατρών στο νησί. Ο κ. Γεωργιάδης ευχαρίστησε τη διοίκηση και το προσωπικό του νοσοκομείου για την καλή δουλειά που επιτελούν.
