Από την Ξάνθη, συνεχίζοντας τη περιοδεία του στη Θράκη και την Αν. Μακεδονία, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης, εκ νέου υποψήφιος για την ηγεσία του κόμματος, σε δηλώσεις του αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στις μεγάλες δυσκολίες λόγω της αποδυνάμωσης του κοινωνικού κράτους και το αυξημένο κόστος ζωής που έχει σαν αποτέλεσμα χιλιάδες νέοι να φεύγουν στο εξωτερικό και να μειώνεται συνεχώς ο πληθυσμός, όπως είπε.
«Προτεραιότητά μας είναι η περιφερειακή ανάπτυξη ώστε κάθε χωριό σε κάθε γωνιά της Ελλάδας να έχει προοπτική. Δυστυχώς η Νέα Δημοκρατία δεν υλοποιεί τίποτα απ’ ό,τι προτείνουμε» σημείωσε ο κ. Ανδρουλάκης.
«Το αυξημένο κόστος ενέργειας και η λειψυδρία υπονομεύουν τον πρωτογενή τομέα» πρόσθεσε ο κ. Ανδρουλάκης.
«Γι’ αυτό χρειάζεται μια άλλη πολιτική. Υπεύθυνη, προοδευτική και αυτήν την πολιτική θέλουμε να ασκήσουμε ως αυριανή κυβέρνηση» τόνισε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής.
