Έφτασε πριν από λίγο στη Φαρκαδόνα, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, πρώτο σταθμό της περιοδείας του στη Θεσσαλία. Στο δημαρχείο, όπου μετέβη, ξεκίνησε μια ευρεία σύσκεψη με την συμμετοχή του ίδιου του πρωθυπουργού, των αρμοδίων υπουργών και των τοπικών αρχών, όπου θα τεθούν επί τάπητος τα προβλήματα που προκάλεσαν οι θεομηνίες στην περιοχή αλλά και τα μέτρα στήριξης της κυβέρνησης.
Στη συνέχεια, σύμφωνα με το πρόγραμμα, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, θα επισκεφθεί τη Μεταμόρφωση, τον Παλαμά και το Μουζάκι Καρδίτσας. Στις 17:00 θα παραστεί και θα μιλήσει στην εκδήλωση με τίτλο «Στρατηγικό σχέδιο για την ανασυγκρότηση της Θεσσαλίας – φράγματα, υποδομές και έργα υδρονομίας», στο Δημαρχείο Κιλελέρ.
Στόχο την συνολική ανάπτυξη της Θεσσαλίας έχει ο Μητσοτάκης
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης πηγαίνοντας στην Θεσσαλία δίνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα πριν μεταβεί στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης τις επόμενες μέρες. Το μήνυμα αφορά την πάγια πολιτική της κυβέρνησης να εστιάσει στην ανάπτυξη της περιφέρειας και την αντιμετώπιση των καθημερινών προβλημάτων των πολιτών. Τα έργα στην Θεσσαλία σηματοδοτούν σίγουρα μια εμβληματική προσπάθεια της κυβέρνηση, όχι απλά για να συνέλθει η Θεσσαλία από τις πλημμύρες που την έπληξαν αλλά για την συνολική μακρόχρονη ανάπτυξη της περιφέρειας. Πρόκειται για ένα τεράστιο έργο που θα αναλάβουν ολλανδικές εταιρίες, οι οποίες είναι ειδικευμένες σε φράγματα, υποδομές και έργα υδρονομίας.
Επίσης, ο πρωθυπουργός δεν αποκλείεται να αναφερθεί και στην υπόθεση των νεκρών ψαριών στην λίμνη Κάρλα, την λειψυδρία και το πρόβλημα της εξάπλωσης της πανώλης σε μηρυκαστικά στην Περιφέρεια.
Μεγάλη προτεραιότητα της κυβέρνησης αποτελεί και το κτηματολόγιο, το οποίο σύμφωνα με τις δηλώσεις των αρμόδιων υπουργών θα έχει υλοποιηθεί σε ποσοστό άνω το 80% άμεσα. Για αυτό ο πρωθυπουργός επισκέφτηκε το νέο γραφείο Κτηματογράφησης Λάρισας. ο Κυριάκος Μητσοτάκης, σύμφωνα με πληροφορίες, είδε ζωντανά ψηφιακό έλεγχο εγγράφου με χρήση τεχνητής νοημοσύνης από τον προϊστάμενο του καταστήματος κτηματολογίου. Πρόκειται για μια διαδικασία που έπαιρνε πάνω από 2 ώρες και πλέον χρειάζεται 5 λεπτά.
Κυβέρνηση και Τοπική Αυτοδιοίκηση έχουμε την υποχρέωση για την όσο το δυνατόν καλύτερη συνεργασία, με στόχο τη βελτίωση της ζωής των συμπολιτών μας, αλλά και την επιδίωξη μίας ποιοτικής περιφερειακής, οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης. https://t.co/GVsRgHTpQK pic.twitter.com/Dlob72qkgy
— Prime Minister GR (@PrimeministerGR) February 8, 2024
