Η ανάρτηση του Φρέντη Μπελέρη μετά την απόφαση αποφυλάκισης του

Ο Μπελέρης, που ήταν στη φυλακή για 16 μήνες, υπέβαλε το αίτημα τον Ιούλιο, και όπως δικαιούται σύμφωνα με την αλβανική νομοθεσία, αποφυλακίζεται έχοντας εκτίσει τα 2/3 της ποινής του
2
Σεπτέμβριος
2024
Ο Φρέντης Μπελέρης δεν θα ξεχάσει ποτέ την πραξικοπηματική διαδικασία του Έντι Ράμα

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Το αίτημα αποφυλάκισης του ευρωβουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, Φρέντης Μπελέρης, έγινε δεκτό σήμερα.

Ο Ευρωβουλευτής, που ήταν στη φυλακή για 16 μήνες, υπέβαλε το αίτημα τον Ιούλιο, και όπως δικαιούται σύμφωνα με την αλβανική νομοθεσία, αποφυλακίζεται έχοντας εκτίσει τα 2/3 της ποινής του.

Με την απόφαση αυτή, θα μπορεί πλέον να ασκεί τα καθήκοντά του στην Ευρωβουλή. Προηγουμένως, το δικαστήριο είχε αναβάλει επανειλημμένα την εξέταση του αιτήματος.

Σύμφωνα με την πληροφορίες από την ΕΡΤ αν και η εισαγγελέας απέρριψε το αίτημα Μπελέρη, το δικαστήριο έκρινε ότι συντρέχουν λόγοι για την αποφυλάκισή του με μόνο περιοριστικό όρο να επικοινωνεί κάποιες φορές τον μήνα με τις αστυνομικές αρχές δεδομένου θα πρέπει να βρίσκεται εκεί στις Βρυξέλλες.

Μετά την απόφαση του πρωτοδικείου στο Φίερι, ο ευρωβουλευτής μεταφέρθηκε για τα διαδικαστικά στη φυλακή και αναμένεται να αφεθεί ελεύθερος περίπου στις 4 το απόγευμα.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες τον κ. Μπελέρη θα περιμένουν έξω από τη φυλακή δεκάδες κάτοικοι της Χειμάρρας που ετοιμάζουν γιορτή για την αποφυλάκισή του.

 

Σε δηλώσεις που έκανε ανέφερε:

«Η σημερινή απόφαση αποτελεί μόνο μια σταγόνα στον ωκεανό της δικαίωσης που περιμένει μπροστά μας. Ο αγώνας μου τώρα αρχίζει», αναφέρει σε δήλωσή του μετά την ανακοίνωση της αποφυλάκισής του από τις αλβανικές φυλακές, ο ευρωβουλευτής της ΝΔ, Φρέντη Μπελέρης.

«Μετά από 16 μήνες συνεχόμενης κράτησης, είμαι πλέον ελεύθερος και υπερήφανος, αλλά σίγουρα όχι χαρούμενος», και τούτο επειδή, όπως σημειώνει, «το Κράτος Δικαίου και η Δημοκρατία στην Αλβανία δεν αποκαταστάθηκαν, οι θεσμοί δεν λειτούργησαν, η Δικαιοσύνη δεν αποδόθηκε με τον τρόπο που έπρεπε».

Υπογραμμίζει, επίσης, ότι θεωρεί «αυτονόητο» ότι θα προσφύγει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων «για όσα με πραξικοπηματικό τρόπο μου αρνήθηκε το αλβανικό καθεστώς», όπως σημειώνει, προσθέτοντας ότι «πλέον, ασκώντας τα καθήκοντα του Έλληνα ευρωβουλευτή, θα μπορώ να εστιάσω στα ζητήματα της ελληνικής εθνικής μειονότητας και Κράτους Δικαίου, χωρίς φόβο παρά μόνο με πάθος».

Όπως αναφέρει, σήμερα, θα βρεθεί «ανάμεσα στα αδέρφια μου στη Χειμάρρα, εκεί όπου ξεκίνησε η περιπέτεια μου και θεωρώ μόνο σωστό να βρίσκομαι».

Στην ανακοίνωσή του, ευχαριστεί «από καρδιάς» τον Έλληνα πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, «που με τη θαρραλέα απόφασή του να με συμπεριλάβει στο ευρωψηφοδέλτιο της ΝΔ άλλαξε την πορεία της ιστορίας μου» και τους «στενούς» του φίλους, Άγγελο Συρίγο και Σταύρο Παπασταύρου, για την «αμέριστη συμπαράστασή τους».

«Ήταν πάντα εκεί, δεν θα το ξεχάσω», αναφέρει χαρακτηριστικά και καταλήγει, ευχαριστώντας τους Έλληνες πολίτες «που όλον αυτόν τον καιρό μου έδωσαν τη δύναμη να μη λυγίσω, να αντέξω και να συνεχίσω να μάχομαι».

 

Τέλος εποχής για το Υπερταμείο: Μετονομάζεται σε Εθνικό Αναπτυξιακό Ταμείο με περιουσία 12,3 δισ. ευρώ

Μια ουσιαστική αλλαγή αποστολής και στρατηγικού προσανατολισμού με καθαρά…

O Ιταλικός Όμιλος Πληροφορικής MAGGIOLI αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της Ελληνικής Εταιρείας COLLECTIVES A.E.

Η Collectives καλωσορίζει τον Ιταλικό όμιλο τεχνολογίας Maggioli στην…

Ο «κρυφός» λογαριασμός που πληρώνει η Βρετανία δέκα χρόνια μετά το Brexit

Ο «λογαριασμός» του Brexit δεν ήταν μια εφάπαξ χρέωση,…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ