Για αλλαγές στο πολιτικό σκηνικό
Σε ερώτηση για το αν υπάρχουν σκέψεις για αλλαγή του πολιτικού νόμου και αν θα παραμείνει αρχηγός της ΝΔ, ο πρωθυπουργός απάντησε:
«Είμαι πρωθυπουργός, αρχηγός της ΝΔ και δεν έχω σκοπό να βγω στη σύνταξη. Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι σε πολιτική αφασία. Δεν υπάρχει σοβαρή πρόταση. Το ΠΑΣΟΚ καταψήφισε όλες τις μεταρρυθμίσεις και προοδευτικές παρεμβάσεις που κάναμε. Άρα το όχι σε όλα δεν ταιριάζει στη σημερινή Ελλάδα. Αυτή η παρουσίαση μιας μαύρης πραγματικότητας αδική την αντιπολίτευση.
Θα ήταν θετικό να υπάρχει εναλλακτική πρόταση. Δυστυχώς προς το παρόν αυτό δεν το βλέπουμε».
Για την άνοδο της Ακροδεξιάς, ο πρωθυπουργός είπε ότι αν κάποιος είναι Γερμανός θα πρέπει να ανησυχεί ιδιαίτερα. Στην Ελλάδα δεν έχουμε τέτοια φαινόμενα…
«Η άνοδος της Aκροδεξιας στην Ευρώπη σχετίζεται με την άνοδο της μετανάστευσης. Αυτό στην Ελλάδα το έχουμε αντιμετωπίσει με τη φύλαξη των συνόρων και τη διαχείριση εκείνων που ζητούν άσυλο. Άρα υπάρχει διαφορά του τι γίνεται στην Ευρώπη και τι στην Ελλάδα που είναι πιο θωρακισμένη από ό,τι ήταν το 2019. Έχουμε τις Μπελαρά, τα Ραφάλ, τα F35 και έχουμε και την αναβάθμιση των F16 μπορεί να συνομιλεί με την Τουρκία αλλά και να ενισχύει την αποτρεπτική της δύναμη».
Για την προεδρία της Δημοκρατίας
«Λυπάμαι για την ανακύκλωση αυτής της συζήτησης. Το θεωρώ προσβλητικό για την πρόεδρο της Δημοκρατίας και το θεσμό. Αυτή η συζήτηση θα γίνει τον Ιανουάριο. Προφανώς η πρόθεση του προτείνοντος πρόεδρο της Δημοκρατίας είναι να σεβαστεί το σύνταγμα και να έχει τη μέγιστη συναίνεση το πρόσωπο που θα προταθεί».
