Μιλώντας για τον ΒΟΑΚ και την οδική ασφάλεια στην Ελλάδα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είπε: «Είμαι συντετριμμένος για τα ατυχήματα στον ΒΟΑΚ. Ο ΒΟΑΚ είναι το πιο δύσκολο που έχω διαχειριστεί. Είμαστε σε καλύτερο σημείο. Πριν το τέλος του χρόνου θα υπογράψουμε συμφωνία με τους αναδόχους για να προχωρήσει το μεγάλο κομμάτι που θα ενώνει τα Χανιά με το Ηράκλειο.
Υπάρχουν αντιδράσεις από την τοπική κοινωνία. Έχουμε προσφυγές. Δε μπορούμε να τα έχουμε όλα! Είναι επιβεβλημένο στον ΒΟΑΚ να γίνουν σημαντικές παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας. Κάποιες να είναι έτοιμες και πριν το επόμενο καλοκαίρι. Κολονάκια που κάνουν δύο λωρίδες μία. Και για αυτά θα έχουμε αντιδράσεις αλλά το προχωρήσουμε ως ενδιάμεσο μέτρο» τόνισε ο πρωθυπουργός.
Και συμπλήρωσε: «Είμαστε στα τελευταία στάδια ψήφισης του νέου ΚΟΚ. Πρέπει να κερδίσουμε τη μάχη για το κράνος στα μηχανάκια. Βλέπω ανθρώπους με το κράνος στο χέρι. Είναι κρίμα. Όπως δώσαμε τη μάχη της ζώνης και την κερδίσαμε, θα δώσουμε και τη μάχη του κράνους».
