Ενώ η συνέντευξη τύπου του πρωθυπουργού είναι σε εξέλιξη ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης δέχτηκε ερωτήσεις σχετικά με τα ελληνοτουρκικά και το μεταναστευτικό.
Για τα ελληνοτουρκικά
«Δεν είχα αυταπάτες για τη δυσκολία της προσέγγισής μας με την Τουρκία για αυτό και προσπάθησα την αποκατάσταση κανονικών σχέσεων με ρεαλισμό. Δεν έχουμε παραβιάσεις στο Αιγαίο, έχουμε καλύτερη συνεργασία, την visa εξπρές αλλά ο πυρήνα του τουρκικου αναθεωρητισμού δεν έχει αλλάξει. Θα πρέπει να μπούμε στον πυρήνα, την υφαλοκρηπίδα… Η Ελλάδα μπορεί πια να καλύπτει μεγάλα εξοπλιστικά προγράμματα αλλά κοιτάμε και τα μαθήματα του πολέμου στην Ουκρανία. Προσπαθούμε να αποκτήσουμε εγχώρια τεχνογνωσία».
Για το μεταναστευτικό
«Υπάρχει μία ικανοποιητική συνεργασία με την Τουρκία. Η χώρα έχει κατοχυρώσει τη δυνατότητα να προστατεύει τα σύνορά της. Αλλά κανείς δε μπορεί να προβλέψει το μέλλον για αυτό πρέπει να γίνει το Σύμφωνο μετανάστευσης σε Ευρωπαϊκό επίπεδο».
