Στη συνέντευξή του στον ΣΚΑΪ, ο υπουργός Επικρατείας, Μάκης Βορίδης, σχολίασε τις κυβερνητικές εξαγγελίες στη ΔΕΘ και την πολιτική κατάσταση της αντιπολίτευσης. Αρχικά, αναφέρθηκε στην κρίση που βιώνει ο ΣΥΡΙΖΑ, επισημαίνοντας ότι η ηγεσία του αποπέμφθηκε για πρώτη φορά μέσω πρότασης μομφής, ενώ χαρακτήρισε τον Στέφανο Κασσελάκη ως αποτέλεσμα της εσωτερικής κρίσης του κόμματος, και όχι την αιτία της.,
«Εξακολουθεί το “πρώτη φορά”, δηλαδή μετά το “πρώτη φορά Αριστερά” είναι και το ότι πρώτη φορά ουσιαστικά αποπέμπεται διά της διαδικασίας της μομφής ηγεσία σε κοινοβουλευτικό κόμμα», ήταν το εισαγωγικό σχόλιό του για τα του ΣΥΡΙΖΑ.
Βορίδης: Ο Κασσελάκης βρέθηκε εκεί ως επιτίμιο, αποτέλεσμα της κρίσης, όχι ως αίτιο»
«Εγώ δεν τα έχω βάψει και μαύρα. Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει μπει σε διαδικασία ρευστοποίησης αλλά διαβάζουν λάθος τους λόγους. Θεωρούν ότι βρίσκονται σε διαδικασία ρευστοποίησης επειδή βρίσκεται εκεί ο Στέφανος Κασσελάκης και πιστεύουν ότι η αποπομπή Κασσελάκη είναι η λύση. Όμως ο Κασσελάκης βρέθηκε εκεί ως επιτίμιο, αποτέλεσμα της κρίσης, όχι ως αίτιο»«Εξακολουθεί το “πρώτη φορά”, δηλαδή μετά το “πρώτη φορά Αριστερά” είναι και το ότι πρώτη φορά ουσιαστικά αποπέμπεται διά της διαδικασίας της μομφής ηγεσία σε κοινοβουλευτικό κόμμα», ήταν το εισαγωγικό σχόλιό του για τα του ΣΥΡΙΖΑ., πρόσθεσε.
Ο κ. Βορίδης τόνισε πως η κοινωνία έχει προσδοκίες από τον πρωθυπουργό και την κυβέρνηση, ενώ παραδέχτηκε ότι η κυβέρνηση λαμβάνει αυστηρή κριτική από τους πολίτες για τις αστοχίες της. Επισήμανε όμως ότι η κυβέρνηση παραμένει προσηλωμένη στο προεκλογικό της πρόγραμμα, με κεντρική φιλοδοξία την αύξηση του εισοδήματος και την οικονομική σύγκλιση, στόχος που θα υλοποιηθεί σταδιακά σε βάθος τριετίας. Παράλληλα, ανέφερε ότι ήδη έχει αυξηθεί ο κατώτατος μισθός.
«Αυτήν τη στιγμή όλοι, το σύνολο της κοινωνίας, η προσδοκία της, βρίσκεται στον Κυριάκο Μητσοτάκη, βρίσκεται στον πρωθυπουργό, βρίσκεται στην κυβέρνηση», ανέφερε ο κ. Βορίδης και σημείωσε ότι «αλαζονεία δεν υπάρχει». «Εισπράττουμε την αυστηρή κριτική (των πολιτών), που λένε στην κυβέρνηση “εσείς είσθε τώρα, εσείς πρέπει να τα λύσετε. Κάθε επιμέρους αστοχία βαραίνει εσάς”, επεσήμανε ο υπουργός Επικρατείας.
Όσον αφορά το πακέτο της ΔΕΘ υπογράμμισε ότι «εμείς εκλεγήκαμε με ένα συγκεκριμένο προεκλογικό πρόγραμμα» και συμπλήρωσε: «Είπαμε ότι βασική μας φιλοδοξία και βασικό μας στοίχημα είναι η αύξηση του εισοδήματος και η ευρύτερη σύγκλιση. Αυτό θα υλοποιηθεί σε βάθος τριετίας. Μέχρι τότε δεν θα κοιτάζουμε το ταβάνι, ήδη αυξήσαμε τον κατώτατο μισθό».
Σε ό,τι αφορά την ακρίβεια, ο υπουργός αναφέρθηκε στις παρεμβάσεις που έχουν γίνει, σημειώνοντας ότι υπάρχει ήδη μερική αποκλιμάκωση, και επανέλαβε ότι η κεντρική στρατηγική της κυβέρνησης για την αντιμετώπισή της είναι η αύξηση του εισοδήματος. Τέλος, σχολίασε τη συζήτηση για μια “δεξιότερη” στροφή της κυβέρνησης, σημειώνοντας τη σημασία της δεξιάς ατζέντας, ενώ τόνισε την ικανότητα του πρωθυπουργού να συνθέτει θέσεις και να ενώνει ανθρώπους με διαφορετικές πολιτικές απόψεις.
«Έχει γίνει σειρά παρεμβάσεων στο θέμα της ακρίβειας -υπάρχει αποκλιμάκωση της ακρίβειας- και στο θέμα των ενοικίων», ανέφερε για τα οικονομικά ο υπουργός Επικρατείας για να συμπεράνει: «Σε όλα τα ζητήματα η κεντρική στρατηγική μας είναι και για το θέμα αντιμετώπισης της ακρίβειας -και το έχει πει πάρα πολλές φορές ο πρωθυπουργός- είναι η αύξηση του εισοδηματος».
Άλλωστε, όπως σημείωσε, η κυβέρνηση μπορεί να παρέμβει στους μισθούς αλλά όχι στην αγορά ή στην αγορά ακινήτων.
#Live Συνέντευξη στην εκπομπή «Σήμερα» του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ και στους δημοσιογράφους Δημήτρη Οικονόμου και Άκη Παυλόπουλο. https://t.co/OTBMvvVtdq
— Makis Voridis (@MakisVoridis) September 9, 2024
