Συνεχίζονται οι παραιτήσεις στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ από κομματικές θέσεις. Μετά την αποχώρηση της Βούλας Κεχαγιά, εκπρόσωπου Τύπου, την παραίτησή του υπέβαλε και ο αναπληρωτής εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Βέττας.
Όπως αναφέρει σε ανάρτησή του «πριν λίγα λεπτά απέστειλα στην γραμματέα του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Ράνια Σβίγκου την παραίτηση μου από την θέση του αναπληρωτή εκπροσώπου τύπου, υπεύθυνου για τα περιφερειακά ΜΜΕ. Ευχαριστώ πολύ τον ΣΥΡΙΖΑ -ΠΣ για την μεγάλη τιμή και βέβαια τον Στέφανο Κασσελάκη για την συνεργασία αλλά κυρίως για την εμπιστοσύνη με την οποία με περιέβαλε.
Παραιτούνται οι «Κασσελίστας»
Την παραίτησή τους κατέθεσαν μέσα σε 24 ώρες, μετά την αποκαθήλωση του Στέφανου Κασσελάκη από την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ, ο υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του έκπτωτου προέδρου, Μπάμπης Παπαδάκης, η υπεύθυνη του γραφείου Τύπου του κόμματος, Ευγενία Κουντούρη και ο διευθυντής του προέδρου στον ΣΥΡΙΖΑ Μανώλης Καπνισάκης.
Σε μήνυμά του προς τους συντάκτες που καλύπτουν το πολιτικό ρεπορτάζ ο Μπάμπης Παπαδάκης ανέφερε τα εξής:
«Αγαπημένοι και αγαπημένες, σας ευχαριστώ όλους και όλες για τη συνεργασία όλα αυτά τα χρόνια. Αν υπήρξαν κάποιες στιγμές έντασης, θέλω να γνωρίζετε ότι αυτές ήταν αποτέλεσμα της καθημερινής πίεσης από τη δουλειά. Συνεργαστήκαμε καθαρά, έντιμα και με επαγγελματισμό. Ολόψυχα εύχομαι κάθε καλό».
Ο Μπάμπης Παπαδάκης είχε αναλάβει διευθυντής του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ τον Ιανουάριο του 2021, ενώ κατείχε την αντίστοιχη θέση στο Γραφείο Τύπου της Κοινοβουλευτικής Ομάδας.
