Με αφορμή την αλλαγή των ισορροπιών στον ευρωπαϊκό χώρο και την αναδυόμενη απειλή της Ακροδεξιάς, η Άννα Διαμαντοπούλου επέκρινε την στάση της Κυβέρνησης να αγνοεί την έκθεση Ντράγκι “Στην Ελλάδα δεν έγινε καμία συζήτηση. Η έκθεση λέει να κάνει η Ευρώπη αμυντική βιομηχανία. Αυτό είναι δώρο για την Ελλάδα. Ένεση για τη βιομηχανία. Κάθε προμήθεια του κράτους θα πρέπει να συνοδεύεται από εθνικές πολιτικές. Χρειάζεται ένα ισχυρό κράτος που θα ορίζει τις ράγες” .
Οξεία κριτική άσκησε και στους κυβερνητικούς χειρισμούς για τη οικονομία. “Η κυβέρνηση της ΝΔ τι αποτελέσματα έχει πετύχει σε 5 χρόνια;” αναρωτήθηκε και πρόσθεσε στο ίδιο ύφος “Οι εισαγωγές είναι 3 φορές μεγαλύτερες από τις εξαγωγές. Η Ελλάδα δεν παράγει, δεν έχει γίνει το παραμικρό για να μπούμε σε μία παραγωγική διαδικασία.Τι είδαμε ως σχέδιο της Κυβέρνησης στη ΔΕΘ; 45 μέτρα και 3,5 δις. Ζήσαμε μια κυβέρνηση με πάρα πολλές ευκαιρίες. Χρηματοδότηση από covid, χρήματα από ταμείο ανάκαμψης, ΕΣΠΑ. Αντί να παράγουμε, ζούμε με επιδόματα. Ψηφιακά η Ελλάδα είναι 3η από το τέλος σε όλη την Ευρώπη και όσον αφορά τις επιχειρήσεις 2η από το τέλος” είπε χαρακτηριστικά και κατέληξε “το να κάνουμε κριτική στη ΝΔ είναι μια εύκολη δουλειά. Το θέμα είναι να έχουμε μια πρόταση για την επόμενη μέρα”.
