«Ντιμπέιτ» μεταξύ των «έξι» ζητάει και ο Ανδρουλάκης

Ο κ. Ανδρουλάκης τόνισε την ανάγκη για ένα πραγματικό ντιμπέιτ, μακριά από προκαθορισμένες απαντήσεις, προκειμένου να αναβαθμιστεί η ποιότητα του δημόσιου διαλόγου και να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη των πολιτών προς τους πολιτικούς
16
Σεπτέμβριος
2024
Νίκος Ανδρουλάκης: «Το αποτέλεσμα των συνεχιζόμενων λαθών της κυβέρνησης είναι ότι χιλιάδες άνθρωποι βρίσκονται υπό ομηρία»

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης, σε ανάρτηση του στο «X»  υπενθύμισε ότι η απόφαση για διεξαγωγή εσωκομματικών εκλογών έγινε με στόχο την αποκατάσταση της ενότητας και της σοβαρής εικόνας του κόμματος. Είχε δεσμευτεί να διασφαλίσει ότι οι διαδικασίες θα είναι ανοιχτές και θα τιμούν την ιστορική διαδρομή του ΠΑΣΟΚ. Μετά από διευρυμένη συνεδρίαση της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής, προγραμματίζεται ντιμπέιτ μεταξύ των υποψηφίων, το οποίο θα επιτρέψει ελεύθερο διάλογο και δύσκολες ερωτήσεις.

Ο κ. Ανδρουλάκης τόνισε την ανάγκη για ένα πραγματικό ντιμπέιτ, μακριά από προκαθορισμένες απαντήσεις, προκειμένου να αναβαθμιστεί η ποιότητα του δημόσιου διαλόγου και να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη των πολιτών προς τους πολιτικούς. Κάλεσε τους συνυποψήφιους να συμφωνήσουν σε αυτή την προσέγγιση, ώστε η προεκλογική διαδικασία να αποτελέσει υπόδειγμα πολιτικής διαδικασίας.

 

Ολόκληρη η ανάρτηση του Νίκου Ανδρουλάκη:

Όταν ανακοίνωσα την απόφασή μου να προχωρήσουμε σε εσωκομματικές εκλογές, ώστε να μπει ένα τέλος στην εσωστρέφεια που ξεκίνησε το απόγευμα των ευρωεκλογών, δεσμεύτηκα προς τον κόσμο του ΠΑΣΟΚ ότι ως πρόεδρος θα εγγυηθώ την ενότητα και τη σοβαρή εικόνα της παράταξης στην πορεία μέχρι τις 6 και 13 Οκτωβρίου. Με διαδικασίες εσωκομματικού διαλόγου που δεν θα απωθούν τον πολίτη και και θα τιμούν την ιστορική μας διαδρομή. Μετά και τη χθεσινή διευρυμένη συνεδρίαση της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής, ήρθε η ώρα να προχωρήσουμε στην πραγματοποίηση του ντιμπέιτ.

Η αρμόδια επιτροπή θα συνεδριάσει σήμερα ώστε να συζητήσει τις διαδικαστικές λεπτομέρειες. Είμαι πεπεισμένος ότι ήρθε η ώρα να δοκιμάσουμε να οργανώσουμε επιτέλους ένα πραγματικό ντιμπέιτ. Με ελεύθερο, ζωντανό διάλογο μεταξύ των υποψηφίων. Με όσο το δυνατόν λιγότερους περιοριστικούς όρους που αποδυναμώνουν την ίδια την ουσία του διαλόγου. Θέλουμε αλήθεια ένα ντιμπέιτ – προκάτ, μια συζήτηση με συνεχείς μονολόγους 120 και 90 δευτερολέπτων που θα έχουν ήδη προετοιμαστεί στα γραφεία των υποψηφίων; Ας κάνουμε λοιπόν ένα πραγματικό ντιμπέιτ. Ένα ντιμπέιτ όπου όλοι οι υποψήφιοι θα μπορούν να ρωτάνε δύσκολες ερωτήσεις τους υπολοίπους.

Όπου θα πρέπει να δίνουμε απαντήσεις, είτε το θέλουμε είτε όχι. Ας το τολμήσουμε και ας είναι και αυτό μια καινοτομία του ΠΑΣΟΚ που θα γίνει πάγια πρακτική σε όλες τις εκλογικές διαδικασίες της χώρας. Μια παρακαταθήκη της παράταξής μας που θα συμβάλλει στην αναβάθμιση της ποιότητας του δημόσιου διαλόγου στη χώρα μας αλλά και στην αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των πολιτών απέναντι στους πολιτικούς και τα κόμματα.

Στην κατεύθυνση αυτή, καλώ τις συνυποψήφιες και τους συνυποψήφιούς μου να συμφωνήσουμε στη βάση ενός ελεύθερου ντιμπέιτ. Είναι χρέος όλων μας να συμβάλλουμε ώστε αυτή η προεκλογική περίοδος να αποτελέσει συνολικά ένα υπόδειγμα πολιτικής διαδικασίας.

C Nest Accelerator: Το σύγχρονο «οικοσύστημα» που μετατρέπει την καινοτομία σε βιώσιμη επιχείρηση στην Κρήτη

Το τοπίο της νεοφυούς επιχειρηματικότητας ωριμάζει με ταχείς ρυθμούς,…

Ηλεκτρική επανάσταση στην ΕΕ: Ένα στα πέντε νέα οχήματα είναι αμιγώς ηλεκτρικό – Ποιες χώρες κάνουν πρωταθλητισμό

Ισχυρή ανθεκτικότητα και ξεκάθαρη στροφή προς την πράσινη κινητικότητα…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ