Ο υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους περιοδεύει σε 10 νοσοκομεία της Μακεδονίας

Η περιοδεία ξεκίνησε από το νοσοκομείο του Κιλκίς, όπου ενημερώθηκε για τα ζητήματα αλλά και τις προτάσεις που υπάρχουν για την καλύτερη λειτουργία του νοσηλευτικού Ιδρύματος
25
Σεπτέμβριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Το νοσοκομεία της Περιφέρειας είναι μέσα στις προτεραιότητες του υπουργείου Υγείας, τόνισε ο υφυπουργός Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους, ο οποίος από σήμερα πραγματοποιεί διήμερη περιοδεία σε 10 νοσοκομεία της Κεντρικής και της Δυτικής Μακεδονίας, συνοδευόμενος από τον διοικητή της 3ης ΥΠΕ, Δημήτρη Τσαλικάκη και τον διοικητή της 4ης ΥΠΕ, Παναγιώτη Μπογιατζίδη.

Η περιοδεία ξεκίνησε από το νοσοκομείο του Κιλκίς, όπου ενημερώθηκε για τα ζητήματα αλλά και τις προτάσεις που υπάρχουν για την καλύτερη λειτουργία του νοσηλευτικού Ιδρύματος. Σημειώνεται ότι η περιοδεία αποτελεί τη συνέχεια μιας σειράς επισκέψεων σε όλες τις υγειονομικές μονάδες της χώρας, με στόχο τη συνεχή βελτίωση των συνθηκών και την αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας.

«Κάνουμε μια πολύ μεγάλη προσπάθεια και πιστεύουμε πως μέσα από την κτιριακή αναβάθμιση, τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό αλλά και την αύξηση του προσωπικού θα έχουμε σύντομα αποτελέσματα», δήλωσε ο κ. Θεμιστοκλέους. Παράλληλα, τόνισε πως θα συνεχίσει να παρακολουθεί στενά την πορεία των παρεμβάσεων και να υποστηρίζει έμπρακτα το έργο των επαγγελματιών υγείας, προκειμένου να εξασφαλιστεί η ισότιμη πρόσβαση όλων των πολιτών σε υψηλού επιπέδου περίθαλψη, ανεξαρτήτως γεωγραφικής θέσης.

Επόμενοι σταθμοί της διήμερης περιοδείας θα είναι τα νοσοκομεία στις πόλεις Γουμένισσα, Νάουσα, Βέροια, Πτολεμαΐδα, Γρεβενά, Κοζάνη, Φλώρινα, Έδεσσα και Γιαννιτσά.

Αντι-γκράφιτι εκστρατεία στην Καλαμαριά: Εθελοντές καθάρισαν το παραλιακό μέτωπο ενόψει του Μετρό

Με πινέλα, κουβάδες και έντονη διάθεση προσφοράς, δεκάδες εθελοντές…

Οικονομικός μετασχηματισμός και επενδύσεις 3 δισ. ευρώ από τον όμιλο AKTOR

Σε μια ιστορική καμπή για το ελληνικό επιχειρείν, ο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ