Συνάντηση Κ. Μητσοτάκη με τον πρόεδρο της Σερβίας

Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων ο πρωθυπουργός υπογράμμισε τη σημασία της αποφυγής μονομερών ενεργειών
26
Σεπτέμβριος
2024
Μητσοτάκης

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε στο περιθώριο της 79ης Συνόδου της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ με τον Πρόεδρο της Σερβίας Αλεξάνταρ Βούτσιτς και με τον πρωθυπουργό του Κοσόβου Άλμπιν Κούρτι .

Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων ο πρωθυπουργός υπογράμμισε τη σημασία της αποφυγής μονομερών ενεργειών, της τήρησης των συμφωνηθέντων και της ολοκλήρωσης της εξομάλυνσης των σχέσεων στη βάση των συμφωνιών του Διαλόγου Βελιγραδίου-Πρίστινας.

Θάνος Πλεύρης: Απελαύνεται μετανάστης γιατί με βίντεο καλούσε παράνομους να μεταβούν στο Ναύπλιο

Την ανάκληση της άδειας διαμονής αλλοδαπού και την έναρξη…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ