Συνάντηση Μητσοτάκη με τον πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

Ο πρωθυπουργός συνεχάρη τον κ. Μποσνιακ για την ανάληψη των καθηκόντων του
4
Οκτώβριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου με τον νέο πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (ΕΔΑΔ), Marko Bošnjak, ο οποίος συνοδευόταν από τον νεοεκλεγέντα πρόεδρο Τμήματος του ΕΔΑΔ, δικαστή Γιάννη Κτιστάκι.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τον κ. Bošnjak για την ανάληψη των καθηκόντων του.

Κυβερνητικές πηγές αναφέρουν ότι κατά τη διάρκεια της συνάντησης αναγνωρίστηκαν οι μεταρρυθμίσεις που έχει υλοποιήσει η κυβέρνηση και η έμπρακτη προσήλωσή της στο σύστημα προστασίας ανθρωπίνων δικαιωμάτων του Συμβουλίου της Ευρώπης.

SOS για την υγεία των εργαζομένων: Ευρωπαϊκό «χαστούκι» στην Ελλάδα για τις καρκινογόνες ουσίες

Σοβαρά κενά στα συστήματα πρόληψης, προστασίας και καταγραφής των…

Το Βρετανικό «Ναι» στο Peppol Δικαιώνει την Ελλάδα: Το Ψηφιακό Οικοσύστημα της i-spirit και ο Οραματιστής Νίκος Σπυρόπουλος

Στη σύγχρονη παγκοσμιοποιημένη οικονομία, οι αποφάσεις των μεγάλων κρατικών…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ