Θερμής υποδοχής έτυχε σήμερα το πρωί ο υποψήφιος για την αρχηγία του ΠΑΣΟΚ Μιχάλης Κατρίνης, ο οποίος προσήλθε στο Δημοτικό Μέγαρο Πύργου, όπου είχαν στηθεί οι κάλπες της εσωκομματικής διαδικασίας, για να ψηφίσει. Είμαι αισιόδοξος σε έναν αγώνα ελπιδοφόρο, σε έναν αγώνα που ο κόσμος που συμμετέχει θέλει αλλαγή. Το μήνυμα της ρήξης και της ελπίδας έχει περάσει και σήμερα θα δώσουμε το μήνυμα ενός ΠΑΣΟΚ που επιστρέφει πρωταγωνιστικό, νικηφόρο, μια μεγάλη δημοκρατική παράταξη για τη χώρα και τους πολίτες, δήλωσε αμέσως μετά την ψηφοφορία. Αναχώρησε, στην συνέχεια, προκειμένου να επισκεφθεί περιοχές και εκλογικά τμήματα στην Ηλεία, σε διαφορά σημεία του νομού.
