Σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο X. Δούκας ανέφερε ότι επικοινώνησε ήδη με τη διοίκηση της ΕΡΤ ζητώντας να οργανωθεί ένας «ζωντανός και παραγωγικός διάλογος για το μέλλον του ΠΑΣΟΚ» ανάμεσα σε αυτόν και τον Νίκο Ανδρουλάκη.
Αναμένεται η απάντηση του Νίκου Ανδρουλάκη, ενώ η απόφαση θα πρέπει να παρθεί άμεσα ώστε το debate να προγραμματιστεί έως και την Παρασκευή 11/10.
Μόλις επικοινώνησα με την ΕΡΤ και ζήτησα τη διεξαγωγή ντιμπέιτ. Είναι σημαντικό να κάνουμε έναν ζωντανό και παραγωγικό διάλογο για το μέλλον του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής και της χώρας.
— Haris Doukas (@h_doukas) October 7, 2024
