Ο Παύλος Γερουλάνος είχε νωρίτερα συνάντηση με τον Νίκο Ανδρουλάκη, η οποία διήρκεσε περίπου μία ώρα, στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ στη Βουλή. Στις 13:00, θα συναντηθεί και με τον Χάρη Δούκα.
Μετά την ολοκλήρωση αυτών των δύο συναντήσεων, ο κ. Γερουλάνος προγραμματίζει να κάνει δήλωση στο περιστύλιο της Βουλής.
Η επιλογή του να δημοσιοποιήσει τις συναντήσεις αυτές δείχνει την επιθυμία του να αναδείξει τη διαφάνεια και την ανοιχτή ανταλλαγή απόψεων εντός του ΠΑΣΟΚ, χωρίς «παζάρια».
Ο Ανδρουλάκης, κατά την επικοινωνία του με τους άλλους υποψηφίους, εξέφρασε τα συγχαρητήριά του για την πολιτική κουλτούρα που επικράτησε και τόνισε τη σημασία της ενότητας για τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη του ΠΑΣΟΚ.
Σε καλό κλίμα έγινε η συνάντηση Γερουλάνου – Δούκα
Ο Χάρης Δούκας εκτιμά ότι οι συναντήσεις αυτές θα μπορούσαν να διευρύνουν τον κύκλο των συμμαχιών, αν και είναι σαφές ότι οι υποψήφιοι που δεν προχώρησαν στον δεύτερο γύρο δεν θα κατευθύνουν τους υποστηρικτές τους προς κάποια συγκεκριμένη υποψηφιότητα.
Ο Δήμαρχος Αθηναίων είπε συγκεκριμένα: «Είχαμε μια πολύ καλή συνάντηση, σε εξαιρετικό κλίμα. Αναφέρθηκα στο πρόγραμμα μου, την ανάγκη για ανακατεύθυνση της χώρας. Τόνισα την αναγκαιότητα, γιατί ανοίγει κερκόπορτα, κάθε μέρα που περνάει, στην Ακροδεξιά και την μισαλλοδοξία, το μήνυμα της κάλπης είναι ξεκάθαρο, να αλλάξουμε τώρα. Θα αποτυπωθεί την Κυριακή».
Ο κ. Δούκας μάλιστα όταν ρωτήθηκε για το debate σημείωσε ότι: «Προχωράνε οι συζητήσεις για να γίνει άμεσα το ντιμπέιτ».
Για «εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συζήτηση και με τους δυο διεκδικητές», έκανε λόγο ο Παύλος Γερουλάνος αναφερόμενος στα τετ-α-τετ που είχει διαδοχικά με τους κ.κ. Ανδρουλάκη και Δούκα. «Μιλήσαμε για το ΠΑΣΟΚ επόμενης μέρας, πως θα το ανοίξουμε και πως θα το προετοιμάσουμε για την επόμενη ημέρα. Ανταποκρίθηκα, εκείνοι μου ζήτησαν να συναντηθούμε«, τόνισε ο κ. Γερουλάνος ο οποίος όταν ρωτήθηκε για το αν θα στηρίξει μία από τις δύο υποψηφιότητες εξήγησε:
«Αυτά τα απάντησα το βράδυ της Κυριακής, δεν έχει αλλάξει κάτι, οι ψηφοφόροι έχουν τη δική τους βούληση, θα την εκφράσουν στην κάλπη. Σημαντική η συμμετοχή- ακόμη και εάν δεν είναι χαρούμενοι με το αποτέλεσμα να πάνε να ψηφίσουν».
