Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, υποδέχθηκε σήμερα στο Προεδρικό Μέγαρο τους νέους πρέσβεις από διάφορες χώρες, οι οποίοι παρουσίασαν τα διαπιστευτήριά τους. Οι πρέσβεις προέρχονται από τη Δημοκρατία της Ζάμπια, τη Δημοκρατία της Κολομβίας, το Σουλτανάτο του Ομάν, τη Δημοκρατία του Κονγκό, τη Δημοκρατία του Μαυρίκιου, την Ισλαμική Δημοκρατία της Μαυριτανίας, τη Δημοκρατία του Αγίου Μαρίνου, τη Δημοκρατία της Κένυας, τη Δημοκρατία του Τσαντ, το Τουρκμενιστάν, τη Δημοκρατία του Μπουρούντι και τη Δημοκρατία της Γουινέας.
Κατά την προσφώνησή της, η κ. Σακελλαροπούλου εξέφρασε την ικανοποίησή της για την υποδοχή των πρέσβεων και τόνισε την ανάγκη ενίσχυσης των διμερών σχέσεων και συνεργασίας σε κοινούς τομείς ενδιαφέροντος. Υπογράμμισε ότι η Ελλάδα βρίσκεται σε ένα περιβάλλον παγκόσμιων προκλήσεων, όπως οι συγκρούσεις στην Ουκρανία και η βία στη Μέση Ανατολή, καθώς και ζητήματα όπως η ενεργειακή κρίση και η κλιματική αλλαγή.
Η Πρόεδρος επισήμανε ότι η Ελλάδα αποτελεί πυλώνα σταθερότητας στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και επιδιώκει τον διάλογο και την ειρηνική επίλυση διαφορών.
Επίσης, αναφέρθηκε στην εκλεγμένη συμμετοχή της χώρας στο Συμβούλιο Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών για την περίοδο 2025-2026 και εξέφρασε την επιθυμία για συνεργασία με τις χώρες των νέων πρέσβεων.
Στην τελετή παρέστησαν επίσης η Γενική Γραμματέας της Προεδρίας της Δημοκρατίας και ο Γενικός Γραμματέας Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων του υπουργείου Εξωτερικών.
