Η Ντόρα Μπακογιάννη, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, αναφέρθηκε στα εσωτερικά του ΣΥΡΙΖΑ, εκφράζοντας την άποψη ότι ο Παύλος Πολάκης είναι ο πιο σοβαρός ανάμεσά τους. «Δεν μπορώ να τους παρακολουθήσω άλλο. Τουλάχιστον, ο Πολάκης είχε μια σωστή τοποθέτηση, επιτέλους ακούστηκε και μια λογική φωνή εκεί. Αλλά αυτό που συμβαίνει είναι τρέλα, πάνε για διάλυση», σχολίασε χαρακτηριστικά.
Η κ. Μπακογιάννη υπογράμμισε ότι η απουσία αξιόλογης αντιπολίτευσης δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα, προκαλώντας ανισορροπία στο πολιτικό σύστημα. «Η ανισορροπία στη δημοκρατία έχει κόστος, κυρίως την απομάκρυνση του κόσμου από την πολιτική. Όταν οι νέοι βλέπουν αυτή την κατάσταση και λένε “μακριά από αυτό το τσίρκο”, αυτό είναι προβληματικό και για εμάς. Η Νέα Δημοκρατία έχει τεράστια ευθύνη, νιώθοντας την πίεση της “μοναξιάς” της στο πολιτικό σκηνικό», κατέληξε.
