Ο Υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος, πραγματοποίησε σήμερα διμερείς συναντήσεις στο Παρίσι με τους ομολόγους του από το Ισραήλ και τη Σουηδία. Συνοδευόμενος από τον Γενικό Γραμματέα Εμπορίου, Σωτήρη Αναγνωστόπουλο, είχε επαφές με μια πενταμελή αποστολή του Ισραήλ, επικεφαλής της οποίας ήταν ο Υπουργός Οικονομίας και Βιομηχανίας, Νιρ Μπαρκάτ.
Επίσης, συναντήθηκε με τον Υπουργό Δημόσιας Διοίκησης της Σουηδίας, Έρικ Σλότνερ. Κατά τις συναντήσεις αυτές, οι δύο πλευρές εξέτασαν θέματα που αφορούν την ενίσχυση των οικονομικών και εμπορικών σχέσεων καθώς και τις επενδύσεις στην Ελλάδα.
