Κριτική στον Στέφανο Κασσελάκη με αφορμή και την τελευταία του συνέντευξη για την οποία είπε ότι «δεν ήταν μια πολιτική συζητήση», άσκησε το πρωί της Παρασκευής ο Σωκράτης Φάμελλος.
«Ακούσατε κάτι για τις κατηγορίες περί διαπλοκής; Ανγσυχώ αν είναι μια αφετηρία διχασμού το συνέδριο. Όσοι δεν μπορούν να παράγουν πολιτικές, δημιουργούν εντάσεις, αντιθέσεις και διχασμό» είπε στον Τ/Σ ΣΚΑΪ ο κ. Φάμελλος.
«Δεν μπορεί τα θέματα να λύνονται σε επίπεδο κουτσομπολιών και εξωδικών. Είναι δυνατόν εμείς να μην εφαρμόζουμε τους δικούς μας κανόνες, να μην λύνουμε τα εσωτερικά προβλήματα με σύνεση. Μέσα στο εξώδικο λέει ότι είναι πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ που σημαίνει ότι δεν σέβεται τις αποφάσεις των οργάνων» συνέχισε ο κ. Φάμελλος.
Αφού σημείωσε ότι «εγώ δεν είμαι οπαδός των αποκλεισμών και των διαγραφών» υπενθύμισε ότι «του είχα προτείνει του κ. Κασσελάκη να πάμε σε εκλογή βάσης, δεν το δέχθηκε και οδηγηθήκαμε στην πρόταση μομφής. Δεν μπορεί να απολογείται ο ΣΥΡΙΖΑ, ο Φάμελλος, για τα λάθη του Κασσελάκη» συμπληρώνοντας ότι «η συρρίκνωση είναι ευθύνη του πρώην προέδρου»
«Οι εκλογές πρέπει να προσθέσουν κύρος και πολιτική ποιότητα. Μπορεί να συμμετέχουμε σε εκλογές ενώ στέλνουμε εξώδικα και μιλάμε για ένα κόμμα που δεν μας αρέσει;» κατέληξε ο Σωκράτης Φάμελλος.
