Το πρωί της Πέμπτης, η Θεοδώρα Τζάκρη υπερασπίστηκε την πρωτοβουλία του Στέφανου Κασσελάκη για τη λειτουργία διαδικτυακής πλατφόρμας εγγραφής υποστηρικτών. Αναρωτήθηκε χαρακτηριστικά: «Με ποιον τρόπο θα επικοινωνήσει με τους υποστηρικτές του; Με το ταχυδρομικό περιστέρι;».
Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε ότι και πέρυσι, όταν ο Κασσελάκης ήταν υποψήφιος, είχε δημιουργήσει μια ιστοσελίδα υποστήριξης που είχε μεγάλη απήχηση. Επεσήμανε ότι η ανάγκη για αυτήν την πλατφόρμα είναι ακόμη πιο επιτακτική τώρα, καθώς ο Κασσελάκης δεν έχει πρόσβαση στα μητρώα του κόμματος λόγω της άρσης εμπιστοσύνης.
Αναφερόμενη στις αντιδράσεις που υπάρχουν, η κ. Τζάκρη έκανε λόγο για «απελπισία, πανικό και χαμηλή ποιότητα επιχειρημάτων» από την άλλη πλευρά. Υποστήριξε ότι οι Σύνεδροι γνωρίζουν ότι η πλειοψηφία θα συνταχθεί με τον Κασσελάκη και ότι η βάση του κόμματος σιχαίνεται τις μηχανορραφίες.
Η κ. Τζάκρη επισήμανε ότι το ζήτημα του αποκλεισμού του Στέφανου Κασσελάκη έχει γίνει θέμα δημοκρατίας που αφορά όλους τους Έλληνες πολίτες. Εκτίμησε ότι ο κ. Κασσελάκης θα ανακηρυχθεί υποψήφιος από το Συνέδριο και θα κερδίσει τις εκλογές από τον πρώτο γύρο.
Κατέληξε λέγοντας ότι όλοι όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν θα έχουν ρόλους, αλλά πρέπει να προχωρήσουν συντεταγμένα, τιμώντας την εντολή που έδωσε ο ελληνικός λαός.
