Η αντιδικία μεταξύ της Όλγας Κεφαλογιάννη και του Μίνωα Μάτσα αναβλήθηκε για τη Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου, καθώς τα ασφαλιστικά μέτρα δεν εκδικάστηκαν σήμερα. Και οι δύο έχουν υποβάλει αίτηση για προσωρινή διαταγή σχετικά με την επιμέλεια των ανήλικων παιδιών τους. Η υπουργός Τουρισμού εμφανίστηκε φορτισμένη και δήλωσε κλαίγοντας στους δημοσιογράφους ότι βρίσκεται εκεί μόνο για τα παιδιά της και ζήτησε σεβασμό στην ιδιωτικότητα της οικογένειάς της. Ο Μίνωας Μάτσας, παρών στη διαδικασία, απέφυγε να κάνει δηλώσεις, περιοριζόμενος σε ευχαριστίες.
Στις 27 Σεπτέμβριου η υπουργός Τουρισμού είχε ανακοινώσει ότι ο γάμος της βρίσκεται σε κρίση εκδίδοντας ανακοίνωση.
Αναλυτικά η σημερινή δήλωση της Όλγας Κεφαλογιάννη
«Από την πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησε η πληροφορία για την κρίση στο γάμο μου, ζήτησα να γίνει σεβαστή η ιδιωτικότητα των παιδιών μου και η οικογενειακή μας ζωή. Δυστυχώς, από το πρωί διοχετεύονται στα μέσα ενημέρωσης πληροφορίες σχετικά με μία αίτηση ασφαλιστικών μέτρων (απάντηση σε προηγούμενη δική μου) που όμως δεν έχει ασκηθεί.
Εάν υπάρξουν πράγματι συκοφαντικές αναφορές για το πρόσωπό μου, όπως αυτές που διαδίδονται ανωνύμως και ανευθύνως, θα προσφύγω άμεσα στη δικαιοσύνη. Οι διαφορές οικογενειακού δικαίου, όταν δεν μπορούν να λυθούν συναινετικά, οφείλουν να οδηγούνται ενώπιον της δικαιοσύνης και όχι στα μέσα ενημέρωσης. Ως μητέρα, απευθύνω για μια ακόμη φορά έκκληση για σεβασμό, όχι εκμετάλλευση. Τα παιδιά μου πρέπει να προστατευθούν από την οδύνη και τη βαρβαρότητα μιας ανεξέλεγκτης δημοσιότητας.
Όλγα Κεφαλογιάννη»
