Την αντίδραση της υφυπουργού Μετανάστευσης και Ασύλου, Σοφίας Βούλτεψη προκάλεσαν τα δημοσιεύματα που αναφέρουν ότι είχε επαφές με μέλος της πακιστανικής κοινότητας σχετικά με τη νομιμοποίηση μεταναστών. Σε ανακοίνωσή της την Κυριακή (20/10), χαρακτήρισε τις πληροφορίες αυτές ως μέρος ενός μηχανισμού παραπληροφόρησης και μιας άθλιας εκστρατείας κατασυκοφάντησής της.
Η κυρία Βούλτεψη τόνισε ότι το υπουργείο Μετανάστευσης διατηρεί θεσμικές επικοινωνίες εδώ και πολλά χρόνια με όλες τις κοινότητες και τους προεδρεύοντές τους. Αυτές οι επικοινωνίες έχουν ως στόχο τη μεταφορά των αιτημάτων και των προβλημάτων των ανθρώπων που εκπροσωπούν, οι οποίοι διαμένουν και εργάζονται νόμιμα στην Ελλάδα.
Υπογράμμισε ότι τα αιτήματα αυτά σχετίζονται κυρίως με τη νόμιμη μετανάστευση, την εργασία, το εργασιακό trafficking και τις οικογενειακές επανενώσεις, και ότι οι συνομιλίες διεξάγονται πάντα σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
Στο πλαίσιο αυτής της δήλωσης, ο Σαγέντ Μοχάμμαντ Τζαμίλ, πρόεδρος του South East Asian Cultural & Welfare Society Greece και ιδρυτής του Σωματείου Πακιστανών Δημοσιογράφων, ανέφερε ότι η επικοινωνία της κυρίας Βούλτεψη με τον ίδιο ήταν μέρος της συνηθισμένης διαδικασίας που έχει με στελέχη διαφόρων υπουργείων για θέματα που αφορούν το μεταναστευτικό.
Ο κ. Τζαμίλ στο δελτίο Τύπου που εξέδωσε χτες, τόνισε ανάμεσα σε άλλα: «Πάντα είχα στόχο, δόξα τω Θεώ, να τους καθοδηγώ σωστά για τους νόμους και τα ήθη και τα έθιμα, για να κάνουν σωστή ένταξη στην ελληνική κοινωνία. Και δόξα τω Θεώ έχω πετύχει με τον αγώνα και το εθελοντικό έργο που κάνω. Δεν με έχει πληρώσει κανείς, ούτε έχω πάρει ένα ευρώ από κανέναν. Γιατί όταν κάνεις ζωντανή εκπομπή σε παρακολουθούν παγκόσμια και γνωρίζουν τον χαρακτήρα σου, τη δική σου πορεία, την καθημερινή ζωή σου και τι κάνεις.
Γι’ αυτό ποτέ δεν έχω κάνει παρανομία, ούτε έχω εκμεταλλευτεί τις σχέσεις μου, δημόσιες, που σαν επίσημος εκπρόσωπος όλες οι χώρες παγκόσμια συνεργάζονται στενά με τις αρμόδιες δημόσιες υπηρεσίες. Στα υπουργεία, περιφέρειες, δήμους και άλλα».
«Πάντα κάθε κυβέρνηση, κάθε πολιτεία χρειάζεται νόμιμη συνεργασία για την καλύτερη ένταξη στην ελληνική κοινωνία. Το ίδιο κι εγώ από την αρχή συνεργάζομαι όπως και όλοι οι εκπρόσωποι μεταναστών με όλες τις κυβερνήσεις, με όλα τα πολιτικά κόμματα εδώ στην Ελλάδα, για την καλύτερη συνεργασία, για τη νόμιμη μετανάστευση εδώ στην Ελλάδα» προσέθεσε ο κ. Τζαμίλ.
